رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: نظارت در همه عرصه‌ها به‌منظور جلوگیری از پایمال شدن حقوق دولت و مردم واجب است اما در عین حال باید نظارت‌ها به‌گونه‌ای باشد که حقوق سرمایه‌گذاران نیز ضایع نشود.
کد خبر: ۲۸۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 28 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی تختی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه میدان تره‌بار بندرعباس با بیان اینکه انتظار ما از دولت و دستگاه‌های نظارتی این است که فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران هرمزگانی را حمایت کنند، اظهار داشت: به آقای استاندار نیز پیشنهاد کرده‌ام که ستادی با عنوان حمایت از سرمایه‌گذاری به‌منظور رفع موانع موجود در مسیر سرمایه‌گذاران تشکیل گردد.
 
وی خاطرنشان کرد: انتظار این است که فضایی امن برای سرمایه‌گذاران فراهم شود تا سرمایه‌گذار انگیزه لازم را برای مشارکت در پروژه‌های مهمی مانند میدان تره‌بار بندرعباس پیدا کند.
 
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان افزود: نظارت در همه عرصه‌ها به‌منظور جلوگیری از پایمال شدن حقوق دولت و دیگران واجب است اما در عین حال باید نظارت‌ها به گونه‌ای باشد که حقوق سرمایه‌گذار نیز ضایع نشود.
 
هاشمی تختی با اشاره به اینکه پروژه میدان تره‌بار یکی از پروژه‌های مهم بندرعباس است که پیشرفت فیزیکی مطلوبی هم داشته است تصریح کرد: از تمامی مسؤولان و عوامل درگیر در این پروژه انتظار می‌رود به‌منظور اتمام به‌موقع طبق زمان‌بندی تعیین شده، نسبت به رفع موانع و مشکلات موجود اقدام نمایند.
 
نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: دولت با توجه به محدودیت‌های خود توان ورود به این‌گونه پروژه‌ها را ندارد و اکنون که بخش خصوصی با تمام توان اقدام به اجرای این پروژه نموده است وظیفه همه مسؤولان است که سرمایه‌گذار این پروژه را حمایت کنند.
 
پروژه میدان تره‌بار بندرعباس در عرصه‌ای 240 هزار متری با 104 غرفه، در سال 1393 توسط بخش خصوصی آغاز شده است و براساس زمان‌بندی تعیین شده در دهه مبارک فجر امسال به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار