رئیس راه و شهرسازی شهرستان قشم از افتتاح 5 پروژه راه و شهرسازی همزمان با پنجمین روز هفته دولت با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال در جزیره قشم خبر داد.
کد خبر: ۲۸۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ 27 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، میرداد میردادی با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی جهت انعکاس دست‌آوردها و موفقیت‌های دولت در عرصه‌های مختلف است و رسانه‌ها در تحقق این امر مهم می‌توانند نقش بسیار مهمی ایفا کنند.
 
وی اضافه کرد: در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت با معاونین استاندار هرمزگان، فرماندار شهرستان قشم و مسؤولان شهرستانى و استانى، آسفالت گوران چاهو شرقى، تعریض راه‌هاى روستاى سرریگ -دولاب و تمگز-کنار و سیاه-درکو جمعا به‌طول 30 کیلومتر به ارزش 60 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرارگرفت.
 
رئیس راه و شهرسازی شهرستان قشم خاطرنشان ساخت: دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته موفقیت‌های زیادی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و عمرانی به‌دست آورده است.
 
میردادی افزود: پروژه روکش آسفالت راه گورزین - گوری از توابع بخش شهاب با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های این شهرستان است که امروز افتتاح شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار