امام جمعه بندرعباس گفت: دولتمردان در تقویت اعتماد عمومی در جامعه فعال و کوشا باشند.
کد خبر: ۲۸۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 26 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر فرصت ارزشمندی برای رجوع به معیارهای خدمت خالصانه به مردم و الگوگیری از حیات این دو شهید بزرگوار برای تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در دیدار هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای هفته دولت به خوبی از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین و تحلیل شد.
 
وی با بیان این که ارائه دستاوردها و معرفی خدمات انقلاب اسلامی و تلاش‌های دولت به منظور رفع محرومیت از جامعه و توسعه و پیشرفت کشور سبب تقویت امید در جامعه می‌شود، افزود: 7 اولویت از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان اولویت‌های دولت مطرح شده که باید سرلوحه عمل دولتمردان در سال جاری باشد.
 
امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: در عرصه فرهنگ نیاز به کار تلاش و بیشتری در کشور است و باید بپذیریم که از ابتدای انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ آن طور که باید و شاید عمل نشده و باید در این عرصه گام‌های هر چه بیشتری برداشته شود.
 
آیت‌‌الله نعیم‌آبادی موضوع حقوق‌های نجومی و ضربه‌ای که از این ناحیه به اعتماد مردم وارد شده را یادآور شد و عنوان کرد: انتظار این است که دولتمردان در این زمینه با شفافیت هر چه بیشتری عمل کرده و با برخورد ویژه با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی از بیت‌المال، اعتماد را به جامعه بازگردانند.
 
وی با تاکید بر نقش مردم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تداوم راه انقلاب و تأثیر همه جانبه مردم در توفیقات حاصل شده برای نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: مردم سرمایه‌های نظام ما هستند و و اگر انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان شکست‌ناپذیر شده است، به واسطه حضور مردم در صحنه و وجود رهبری هوشیار است و باید قدر این همگرایی و همدلی مردم را با مسؤولان بدانیم.
 
نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از اظهارات خود در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس استان هرمزگان با اشاره به دو حدیث از رسول مکرم اسلام (ص) در مورد اهمیت نماز جمعه و ضرورت حضور مردم در این آئین سیاسی و عبادی، بیان کرد: روایات مستندی از رسول خدا در این زمینه وجود دارد که فرموده‌اند روز جمعه ملائکه در نماز جمعه حضور دارند و دنیایی از ثواب و حسنه را برای نمازگزاران جمعه می‌نویسند.
 
آیت‌‌الله نعیم‌آبادی همچنین در بخش پایانی خطبه‌‌ها از خباثت برخی از سران کشورهای مرتجع منطقه در پراکندن تخم تفرقه و نفاق در میان ملت‌های مسلمان به عنوان ننگی بر دامان جهان اسلام یاد کرد و گفت: نوکری آمریکا و استکبار دستاوردی برای سران فاسد این کشورها نخواهد داشت و با نابودی شیطان بزرگ، بساط نوکری آنان نیز برچیده خواهد شد و نابودی ظلم وعده خداوند در قرآن کریم است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار