سرپرست آموزش‌وپرورش شهرستان بندرلنگه از همکاری آموزش‌وپرورش این شهرستان با منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی آموزش درهنرستان ها و پذیرش هنرجو به‌صورت تخصصی خبر داد.
کد خبر: ۲۸۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 26 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ایرج صوغانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری اداره آموزش‌وپرورش شهرستان بندرلنگه و منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران، هنرستان فنی و حرفه‌ای شهید باهنر این شهرستان از دانش آموزان فارغ‌التحصیل پایه نهم در رشته ناوبری، مربوط به علوم و فنون دریایی به‌صورت برون‌سپاری هنرجو می‌پذیرد.
 
وی افزود: در این راستا آموزش‌های تخصصی و عملی توسط افسران خبره و توانمند نیروی دریایی سپاه و با تجهیزات کامل و پیشرفته روز دنیا در منطقه پنجم صورت می‌گیرد.
 
سرپرست آموزش‌وپرورش شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: با توجه به آغاز ثبت‌نام از یکم شهریورماه و استقبال زیاد و تکمیل سهمیه، لازم است متقاضیان سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام و پذیرش اقدام نمایند و لازم به ذکر است، هنرجویان این رشته، دوره خدمت سربازی خود را به‌صورت امریه در منطقه پنجم سپاه شهرستان می‌گذرانند.
 
صوغانی اضافه کرد: فن هدایت کشتی در دریاها و اقیانوس‌ها از طریق امن‌ترین و کوتاه‌ترین راه ممکن، کاری است که هنرجوی رشته ناوبری با آن آشنا می‌شود و گسترش صنعت دریانوردی بر اهمیت این فن بیش‌ازپیش می‌افزاید و درواقع می‌توان این رشته را هنر نامید، هنری که بسیار حساس و نیازمند دقت ،سرعت و تجربه است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: هدایت کشتی‌های بزرگ نفت‌کش، واحدهای شناور سازمانی بندرها و کشتیرانی، صید صنعتی، گارد ساحلی و ناوهای جنگی سپاه و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ازجمله کارهایی است که هنرجو پس از کسب مهارت‌ها و مدارک لازم در صورت علاقه‌مندی به ادامه تحصیل، می‌تواند بر عهده بگیرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار