رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: تلاش دولت در رساندن رشد اقتصادی کشور به 4.4 درصد در تابستان سال 95 ستودنی است و باید این روند با جدیت ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۲۸۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 25 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهران نجاتی ظهر امروز در حاشیه نشست کمیسیون‌های شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: رسیدن به رشد اقتصادی 4.4 درصد در تابستان امسال برابر با اعلام آمارهای بانک مرکزی و مرکز آمار ایران یک مؤفقیت بزرگ برای دولت در به ثمر رساندن برنامه‌های اقتصادی بشمار می‌رود.
 
وی با بیان این که غلبه بر مشکلات اقتصادی، ایجاد رونق در معیشت و مهار بیکاری از جمله مهم‌ترین خواسته‌های مردم از مسؤولان در جامعه است، افزود: شاهد تلاش رئیس جمهور و مجموعه وزرا و دولتمردان در این زمینه هستیم که سبب شده تا تورم لجام گسیخته در کشور و بی‌ثباتی اقتصادی مهار شده و شرایط تازه‌ای پیش روی ملت ایران قرار گیرد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: هفته دولت فرصت ارزشمندی‌ است تا ضمن تقویت انسجام عمومی در جامعه و تقویت وحدت میان مردم و مسؤولان، دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش‌های صورت گرفته برای رفع محرومیت در کشور در همه زمینه‌ها برای مردم به خوبی تبیین شود.
 
نجاتی به ثمر رساندن شمار زیادی از پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی کشور، تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و خارجی، کمک به رشد متوازن استان‌ها، شفافیت در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و ایجاد ثبات و آرامش در عرصه اقتصادی را از جمله دستاوردهای دولت در طول سال‌های اخیر عنوان و خاطرنشان کرد: باید بدور از سیاست‌زدگی به دولت برای رفع مشکلات مردم کمک کنیم.
 
وی گفت: امنیت امروز ایران یک سرمایه‌ بزرگ برای پیشرفت کشور و جذب سرمایه‌ها برای توسعه همه جانبه است و باید ضمن قدردانی از تمامی افراد و دستگاه‌های مؤثر در این امنیت فراگیر و پایدار، همت ویژه‌ای را برای شتاب دادن به روند توسعه کشور بکار گرفت.
 
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس به بهره‌برداری از 95 پروژه عمران شهری در هفته دولت امسال در بندرعباس و به همت شهرداری این شهر اشاره و بیان کرد: تمرکز شهرداری در شرایط سخت اقتصادی در سال‌های اخیر تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بخصوص با محوریت محلات کمتر برخوردار بوده است.
 
نجاتی از عزم شورای شهر برای کمک به شهرداری به منظور یافتن منابع جدید مالی برای تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده برای افتتاح در ماه‌های آینده و تحقق بودجه شهرداری خبر داد و اظهار کرد: برای آبادانی شهر بندرعباس به یک عزم عمومی نیاز داریم که هر فرد در هر جایگاهی به شهر نگاه ویژه و توسعه محورانه داشته باشد و در این مسیر خود را مسؤول بداند.
 
وی عنوان کرد: هیچ چیز به مانند اراده مردم نمی‌تواند یک شهر را بسازد و شهرداری برای رسیدن به مؤفقیت همه‌جانبه در بندرعباس باید از ظرفیت مردم به خوبی استفاده کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار