مدرسه ابتدایی 6 کلاسه استثنایی پویش روستای خراجی با حضور استاندار هرمزگان و دیگر مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 25 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، در دومین روز از آغاز هفته دولت با حضور جاسم جادری استاندار هرمزگان شامگاه چهارشنبه مدرسه ابتدایی 6 کلاسه استثنایی پویش در روستای خراجی بخش مرکزی رودان به بهره‌برداری رسید.
 
این مدرسه با زیربنای 573 متر مربع و اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 200 میلیون ریال که از محل اعتبارات استانی تامین شده است در روستای خراجی از توابع بخش مرکزی رودان واقع شده است.
 
روستای خراجی در 25 کیلومتری شرق مرکز شهرستان رودان و در مرکزیت دهستان آبنما قرار دارد.
 
مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان در حاشیه افتتاح مدرسه استثنایی پویش خراجی گفت: با تمام محدودیت‌های موجود موفق به ساخت این مدرسه شده‌ایم که زمان انجام این پروژه، یک سال بوده است.
 
شهباز بارانی افزود: در سطح روستای خراجی و روستاهای همجوار تعداد 48 دانش آموز استثنایی وجود دارد که در گذشته به‌صورت یک شیفت در مدارس معمولی در حال تحصیل بودند.
 
وی تصریح کرد: دو مرکز استثنایی در مرکز شهرستان رودان که یک پسرانه و یک دخترانه است قرار دارد همچنین یک مرکز در روستای خراجی و یک مرکز با ساختمان فرسوده در بخش جغین وجود دارد و دو مرکز هم در بخش رودخانه مشغول فعالیت و خدمات آموزشی به دانش آموزان استثنایی هستند.
 
مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان یادآور شد: در استان هرمزگان تعداد 52 مرکز استثنایی وجود دارد که بیشترین آمار این مراکز در شهرستان‌های بندرعباس، میناب و رودان قرار گرفته است که از ساختمان‌های فرسوده و نا‌مناسب برخوردار هستند.
 
سپس جاسم جادری استاندار هرمزگان در ادامه اظهار کرد: در سه سال گذشته طبق آمار اداره‌کل نوسازی مدارس هرمزگان بیش از 320 مدرسه ساخته شده است که انشاالله کمک به به‌سازی فضاهای مراکز استثنایی در دستور کار قرار می‌گیرد و متاسفانه این آمار در زمینه گسترش مراکز استثنایی نگران‌کننده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار