شهردار بندرکنگ گفت: هتل بوم‌گردی بندر تاریخی کنگ به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.
کد خبر: ۲۸۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 24 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، شامگاه سه‌شنبه هتل بوم‌گردی بندرکنگ با حضور بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، علیرضا پاکدامن مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، محسن ضیائی مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان، اسماعیل پاسلار فرماندار بندرلنگه، مهدی صابری،بخشدار بخش مرکزی، ایوب زارعی شهردار بندر کنگ و جمعی از مسؤولان شهرستان بندرلنگه افتتاح شد.
 
ایوب زارعی در مراسم افتتاحیه هتل بوم‌گردی بندرکنگ اظهار داشت: هتل بوم‌گردی واقع در خانه تاریخی یونسی با هزینه‌ای بالغ بر 182 میلیون تومان توسط شهرداری بندرکنگ مرمت و بهسازی گردیده است.
 
وی افزود: این خانه در گذشته در تملک اداره میراث فرهنگی بوده و با رایزنی که با مدیر کل این اداره صورت گرفت این محل را پس از بازسازی تبدیل به هتل بوم‌گردی جهت جذب گردشگر و رونق صنعت توریسم نمودیم .
 
شهردار بندرکنگ اضافه کرد: همچنین کوچه‌ها و جدارهای اطراف خانه تاریخی یونسی با اعتباری بالغ بر 110 کف‌سازی و مرمت شدند.
 
زارعی با اشاره به کف سازی بافت تاریخی بندر کنگ گفت: اعتباری بالغ بر 189 میلیون تومان برای کف‌سازی این بافت تاریخی هزینه شده است.
 
وی در پایان گفت: میدان 22بهمن با ترکیبی از المان‌های بومی این بندر تاریخی با اعتباری بالغ بر دویست و سی و شش میلیون تومان و همچنین آسفالت کوچه ها و معابر سطح شهر با مبلغی بالغ بر دویست و یک میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار