فرمانده انتظامی بندرلنگه از کشف 45 کیلوگرم مواد مخدر از یکدستگاه خودروی سواری سمند در محور لمزان بخش مهران این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 24 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمود حافظی از کشف 45 کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور لمزان از توابع بخش مهران شهرستان بندرلنگه خبر داد.
 
وی افزود: طی اقدامات پلیسی و در راستای مبارزه با مواد مخدر پس از تعقیب این خودرو مقدار 45کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط گردید.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: راننده در پوشش خانواده اقدام به حمل مواد مخدر می‌نموده و با مشاهد ماموران قصد فرار داشته که در نهایت منجر به واژگونی این خودرو نیز شد ولی به کسی آسیبی نرسیده است.
 
حافظی در پایان ضمن هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر اضافه کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر و کالای قاچاق ادامه خواهد داشت و باتلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی، هیچگاه فضای امنی برای مخلان امنیت جامعه پدید نخواهد آمد.
 
وی در پایان با تقدیر از همکاری صمیمانه مردم با پلیس، افزود: شماره تلفن 110 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات هموطنان در خصوص جرائم مواد مخدر و کالای قاچاق و دیگر موارد ناامنی در سطح جامعه خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار