مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان هرمزگان از استقبال بی‌نظیر رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کشور از اجرای طرح نوبت‌دهی مجازی در پایانه بار بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴ 23 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا مجرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح نوبت‌دهی مجازی که برای نخستین بار در سطح کشور در مرداد ماه سال جاری در پایانه بار بندرعباس اجرایی شد، مورد استقبال بی‌نظیر رانندگان جاده‌ای واقع شده است و دوسوم آنها از طریق سیستم مجازی نوبت‌دهی سامانه پیامکی 10004414 نوبت خود را دریافت کرده‌اند که این امر با توجه به بالا بودن هزینه‌های ناشی از سفر به بندرعباس، صرفه‌جویی بسیار زیادی را حاصل کرده است.
خبرگزاری فارس: استقبال رانندگان از اجرای طرح نوبت‌دهی مجازی در پایانه بار بندرعباس
وی افزود: با توجه به گذشت یک ماه از اجرای این طرح در پایانه بار بندرعباس بر اساس گزارش سامانه 20 هزار 339 نفر از رانندگان موفق به ثبت نام نوبت‌دهی از طریق مجازی گردیده‌اند.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان هرمزگان گفت: این طرح برای افزایش بهره‌وری و ارتقای سطح خدمات‌دهی (سامانه پیامکی 10004414) در پایانه بار بندرعباس راه‌اندازی و از نیمه مرداد ماه نوبت‌دهی آغاز شد و تعداد 20 هزار و 240 نفر از رانندگان از طریق سیستم مذکور در این مدت زمان کوتاه (15 روز) موفق به دریافت نوبت شده‌اند.
 
مجرد در ادامه اشاره‌ای به تعداد کل نوبت‌های اخذشده توسط رانندگان به‌صورت حضوری و مجازی کرد و گفت: از تعداد 33 هزار 243 نوبت اخذشده توسط رانندگان تعداد 20 هزار و 240 نوبت به‌صورت مجازی و تعداد 13 هزار و 3 نوبت به‌صورت حضوری بوده است.
 
وی تصریح کرد: سیستم مجازی نوبت‌دهی VTS پایانه بار بندرعباس موجب افزایش بهره‌وری در بخش و جلوگیری از تردد زائد ناوگان، جلوگیری از افزایش ترافیک جاده‌ای در محورهای مواصلاتی کشور، جلوگیری از افزایش مصرف سوخت، معطلی و ماندگاری رانندگان در پایانه بار بندرعباس که به تبع آن نیز افزایش هزینه‌ها در پایانه بندرعباس را در پی داشته است.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان هرمزگان عنوان کرد: رانندگانی که در سامانه پیامکی 10004414 پایانه بار بندرعباس ثبت نام کرده‌اند دارای کارت هوشمند معتبر هستند و برای مدت زمان مشخص نوبت خود را رزرو کرده‌اند که می‌توانند در مدت زمان حداکثر 24 ساعت قبل از اخذ مجوز بارگیری به این پایانه بار مراجعه کرده و با ارائه اصل مدارک شخص و ناوگان اقدام به مجوز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار