جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 153 میلیارد ریال طی هفته آخر مردادماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳ 23 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی‌اصغر خرم‌روی با اشاره به کشف کالاهای قاچاق 153 میلیاردی در هرمزگان اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با همکاری ماموران انتظامی طی هفته آخر مردادماه سال جاری، با تلاش شبانه‌روزی و اجرای طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده، 75 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.
 
وی افزود: طی این مدت با تلاش ماموران 19 هزار و 593 دستگاه لوازم خانگی، 7 هزار و 578 دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 58 تن برنج، 112 هزار پاکت سیگار، 2 هزار متر پارچه، 23 هزار لیتر سوخت، 3 هزار و 654 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 11 هزار و 428 ثوب البسه و 58 قطعه خودرویی قاچاق کشف شد.
 
جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده طی هفته آخر مردادماه امسال 153 میلیارد و 217 میلیون ریال است، بیان داشت: در این راستا 84 متهم دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
 
خرم‌روی، خطر قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانست و تصریح کرد: تمام انسان‌های مؤمن و باانصاف باید با این پدیده زشت و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند و عموم شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار