استاندار هرمزگان گفت: فرودگاه جاسک تا پایان هفته دولت افتتاح و پرواز بندرعباس ـ جاسک برقرار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲ 23 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادی ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از کارخانه تولید قیر سهند خلیج فارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرودگاه جاسک تا پایان هفته دولت امسال افتتاح و پرواز بندرعباس ـ جاسک برقرار می‌شود.
 
وی افزود: امکان برقراری پروازهای مسافری به فرودگاه جاسک با ایجاد برخی تغییرات در این فرودگاه و ایجاد برخی زیرساخت‌های لازم فراهم شده است و تا پایان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
 
استاندار هرمزگان با بیان اینکه پرواز فرودگاه بندرعباس به جاسک نیز فعال خواهد شد، خاطرنشان کرد: فعال شدن این فرودگاه کمک زیادی به تسریع در فرآیند توسعه سواحل مکران خواهد داشت.
 
جادری در ادامه اضافه کرد: در سایه ایجاد آرامش اقتصادی در کشور شاهد رشد 500 درصدی سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان هستیم و این استان دارای رتبه اول اختصاص اعتبارات و تسهیلات به واحدهای تولیدی است.
 
وی توسعه صنعتی استان هرمزگان را به دلیل وجود شرایط ویژه برای صادرات و عرضه آن به بازارهای جهانی بسیار با ارزش عنوان کرد و گفت: 92 محدوده معدنی در هرمزگان صبح فردا در نشریات استان به مزایده گذاشته می‌شود تا سرمایه‌گذاران در این زمینه وارد میدان فعالیت اقتصادی شوند.
 
مقام عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به وجود زمینه‌های صادراتی برای مواد معدنی در استان، بیان کرد: نزدیکی به باراندازهای صادراتی و خلوص بالای معادن هرمزگان موجب شده تا فعالیت در این عرصه اقتصادی آسان بوده و متقاضیان زیادی داشته باشد.
 
جادری عنوان کرد: وجود صنایع بزرگ در استان و هدف‌گذاری برای تولید 10 میلیون تن فولاد در هرمزگان سبب شده تا نیاز به مواد معدنی نیز در این صنایع بزرگ افزایش یابد و سرمایه‌گذاری در بخش معدن در مجموع سرمایه‌گذاری موفق و با ارزشی باشد و ما از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم تا بدون دغدغه در این استان امن و آرام سرمایه‌گذاری کنند.
 
وی به برگزاری بیش از 70 جلسه ستاد اقتصادی مقاومتی و ستاد حمایت از کسب و کار در استان به منظور کمک به رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان اشاره و اظهار کرد: دولت تدبیر و امید ارزش فراوانی برای حفظ سرمایه‌های مردم و صیانت از منابع ملی قائل است و در تلاش هستیم تا توسعه استان هرمزگان توسعه‌ای متوازن و همه‌جانبه داشته باشد.
 
این مسؤول در پایان گفت: در هفته دولت امسال 1900 میلیارد تومان پروژه در سراسر استان هرمزگان افتتاح می‌شود که نسبت به سال قبل افزایش 143 درصدی را نشان می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار