رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای قشم از صدور 448 گواهینامه فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای از ابتدای سال 95 تاکنون در این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹ 23 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محسن ناصری با بیان اینکه 448 گواهینامه فنی و حرفه‌ای طی پنج ماه در قشم صادر شد، اظهار کرد: از مجموع 287 نفری که در 12 رشته فنی و حرفه‌ای شامل برق خودرو، مونتاژ تابلو برق، تعمیر دستگاه‌های سردکننده، لوله کشی و برق ساختمان، خیاطی و نازک دوزی، پرورش قارچ رایانه و چند رشته دیگر در این مرکز ثبت نام کرده بودند 228 نفر موفق به کسب گواهینامه شدند و بقیه نیز طی چند روز آینده در آزمون مجدد مشارکت خواهند کرد.
 
وی ادامه داد: 112 نفر از افرادی که در 14 رشته مربوط به صنعت ساختمان در این مرکز ثبت نام کرده بودند نیز پس از پایان دوره و شرکت در آزمون موفق به دریافت گواهینامه شدند.
 
به گفته رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای قشم، قبول شدگان رشته های صنعت ساختمانی با در دست داشتن گواهینامه قبولی این مرکز می‌توانند با هزینه بسیار اندک نسبت به بیمه خود و خانواده خود اقدام کنند.
 
وی همچنین یادآور شد: 108 نفر نیز با گذراندن دوره‌های آموزشی در کلاس‌های بخش خصوصی و شرکت در آزمون نهایی که در ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود موفق به دریافت گواهینامه در پنج رشته مرتبط با پیرایش و آرایش زنانه شدند.
 
ناصری با اعلام اینکه تمام دوره‌های آموزش مهارتی در مرکز ثابت این مجموعه به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، گفت: 13 مرکز بخش خصوصی نیز با دریافت مجوز از مرکز فنی و حرفه‌ای قشم در زمینه آموزش به علاقمندان در حرفه‌های مختلف با دریافت شهریه فعالیت می‌کنند.
 
جزیره قشم با حدود 117 هزار نفر جمعیت و یک هزار و 500 متر مربع وسعت به‌عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس و یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان در 20 کیلومتری جنوب بندرعباس واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار