در نخستین روز از هفته دولت پروژه‌های فرودگاه بین‌المللی بندرلنگه با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۸۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 23 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، پیش از ظهر امروز در نخستین روز از هفته دولت پروژه‌های فرودگاه بین‌المللی بندرلنگه با حضور بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان، علیرضا پاکدامن مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان اسماعیل پاسلار فرماندار بندرلنگه و جمعی از مسؤولان شهرستان بندرلنگه افتتاح شد.
 
خشایار حاجی‌زاده در مراسم افتتاحیه پروژه‌های فرودگاه بین‌المللی بندرلنگه اظهار داشت: با توجه به درآمدزا نبودن فرودگاه‌ها، بخش خصوصی ما را یاری دهند ، طی 8ماهه گذشته با حمایت‌های مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان، پروژه نصب دیوارهای حفاظتی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 300 هزار ریال در محدوده فرودگاه احداث شد.
 
وی افزود: در بحث ارتقای امنیت و ایمنی سالن انتظار فرودگاه و همچنین تسریع در سوارشدن مسافرین ورودی و بازرسی خواهران و برادران با پارتیشن‌بندی جداسازی و همچنین به دو دستگاه ایکس ریل و گیت بازرسی مجهز شد که بابت این پروژه بالغ بر یک‌ میلیارد و 500 هزار ریال هزینه شده است.
 
رئیس فرودگاه بین‌المللی بندرلنگه اضافه کرد: دو دستگاه خودرو نیز برای سهولت کار ما از فرودگاه بندرعباس به این فرودگاه تحویل شد و بهسازی ایستگاه ایمنی زمین فرودگاه با اعتباری بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان به صورت گرفت.
 
حاجی‌زاده تصریح کرد: خرید انشعاب آب با مبلغی بالغ بر 4 میلیارد ریال برای این فرودگاه انجام شد و بازسازی دو باب مهمانسرا به هزینه‌ای بالغ بر 700میلیون ریال و همچنین تجهیز آنها با اعتبار 250 میلیون ریال از دیگر اقدامات این فرودگاه است.
 
وی گفت: از طرح‌های اجراشده دیگر این فرودگاه می‌توان به بازسازی منبع آب فرودگاه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان و همچنین نصب پکیج سرمایشی با اعتبار 600 میلیون ریال اشاره کرد.
 
رئیس فرودگاه بین‌المللی بندرلنگه در پایان از عملیاتی کردن فرودگاه‌های شهرستان‌های بستک و پارسیان نیز خبر داد و افزود: این فرودگاه‌ها به عنوان فرودگاه‌های اضطراری کاربری دارند و توسط پیمانکار نیز آماده بهره‌برداری شده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار