فرماندار قشم از افتتاح 33 پروژه با اعتباری بالغ بر 283 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 23 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا نصری پیش از ظهر امروز به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه‌های هفته دولت گزارشی از دستاوردها و اقدامات دولت تدبیر و امید در یک‌سال گذشته ارائه داد.
 
وی در این نشست خبری با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبی جهت انعکاس دستاوردها و موفقیت‌های دولت در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی است و رسانه‌ها در تحقق این امر مهم می‌توانند نقش بسیار مهمی ایفا کنند.
 
فرماندار قشم در ادامه از افتتاح و بهره‌برداری 33 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با صرف هزینه‌ای بالغ بر 283 میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
 
نصری افتتاح سایت پرورش میگو، سایت پرورش ماهی در قفس، آسفالت راه و معابر، خانه‌های بهداشت، افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی را بخشی از طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت برشمرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جشن مردمی در سطح شهرستان در این هفته اشاره و خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به‌ دست آورده است که در این خصوص می‌توان به توافق هسته‌ای ایران و 1+5 با حفظ خطوط قرمز مد نظر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، تثبیت قیمت ارز، خروج از رکود اقتصادی، پائین آمدن نرخ تورم، اجرای طرح تحول نظام سلامت و … اشاره کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار