در نخستین روز از هفته دولت ساختمان مدیریت بندری، بندر حسینه از توابع بخش مرکزی بندرلنگه با حضور معاون سیاسی استانداری و مدیر کل شیلات هرمزگان در این بندر افتتاح شد.
کد خبر: ۲۸۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 23 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، پیش از ظهر امروز در نخستین روز از هفته دولت، ساختمان مدیریت بندری بندر حسینه در بخش مرکزی بندرلنگه با حضور بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، علیرضا پاکدامن مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، سید پرویز محبی مدیرکل شیلات هرمزگان، اسماعیل پاسلار فرماندار بندرلنگه و جمعی از مسؤولان شهرستان بندرلنگه افتتاح شد.
 
در این مراس مدیر کل شیلات هرمزگان اظهار داشت: پروژه احداث ساختمان مدیریت بندر حسینه از سال 92 آغاز و امروز در هفته دولت آماده بهره‌برداری شده است.
 
وی افزود: این ساختمان از محل تملک دارائی استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر 545 میلیون تومان با مساحت 250 مترمربع در محوطه اسکله صیادی بندر حسینه ساخته شده است، برای سهولت امور بندری و صیادی دفتر تعاونی صیادان بندر حسینه و مدیریت بندر در این ساختمان مستقر شده‌اند.
 
محبی تصریح کرد: بندر صیادی حسینه نخستین بندری است که در اختیار بخش خصوصی و تعاونی قرار گرفته و به عنوان الگوی موفق کشوری شناخته شده است.
 
وی در پایان یادآور شد: در هفته دولت 9 پروژه با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان در استان هرمزگان ساخته شده و به بهره‌برداری می‌رسد که پروژه ساختمان بندری حسینه به عنوان پروژه منتخب استانی امروز افتتاح شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار