مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: جایگاه اختصاصی سوخت ترنج در چند ماه اخیر به‌صورت آزمایشی به فعالیت پرداخته و در حال حاضر آماده بهره‌برداری دائم و کامل است.
کد خبر: ۲۸۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 23 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، صبح امروز جایگاه اختصاصی ترنج در شهر بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان، مدیران دستگاه‌های اداری و مسؤولین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
این جایگاه با نام تجاری «ترنج» در زمینی به مساحت 9 هزار 660 مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر 160 میلیارد ریال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شده است.
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان در مراسم افتتاح رسمی این جایگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت جایگاه ترنج توسط شرکت بناگستران ترنج در فروردین سال 93 آغاز و تا فروردین 94 ادامه داشته است.
 
جلال‌الدین مراد با بیان این نکته که بهره‌برداری آزمایشی از جایگاه‌ها برای رفع نواقص احتمالی و تکریم شهروندان مورد تأکید بوده است، افزود: این جایگاه در چند ماه اخیر به‌صورت آزمایشی به فعالیت پرداخته و در حال حاضر آماده بهره‌برداری دائم و کامل است.
 
وی درباره مشخصات فنی این جایگاه گفت: مجموعاً هفت مخزن با ظرفیت هر کدام 45 هزار لیتر برای این جایگاه طراحی و ساخته شده که دو مخزن به نفت گاز معمولی، دو مخزن به نفت گاز یورو 4 (نفت گاز کم‌گوگرد) و برای فرآورده‌های بنزین موتور، بنزین یورو 4 و بنزین سوپر نیز هر کدام یک مخزن اختصاص یافته است.
 
مراد افزود: از مجموع 14 تلمبه و 70 نازل سوخت، برای سوخت‌گیری بنزین خودروهای سبک جمعاً چهار سکو و 8 تلمبه و هر تلمبه با 8 نازل در نظر گرفته شده است.
 
به گفته این مسؤول از مجموع 34 نازل بنزین، 16 دستگاه به مخزن بنزین سوپر و 18 دستگاه به مخزن بنزین معمولی متصل است.
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان همچنین با اشاره به امکان سوخت‌گیری نفت گاز در مسیری مجزا در این جایگاه برای خودروهای سنگین و گازوییل‌سوز گفت: پنج تلمبه با 20 نازل هم در این بخش آماده عرضه سوخت به رانندگان محترم است که برای نفت گاز معمولی و نفت گاز یورو 4 هر کدام ده نازل جداگانه طراحی شده است و همچنین یک تلمبه دونازله برای سوخت‌گیری موتورسیکلت‌ها در این جایگاه تعبیه شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار