مدیرعامل تاکسیرانی بندرعباس از افتتاح یک تاکسی‌ بی‌سیم جدید در این شهر با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 23 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین اخلاقی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های در سازمان تاکسیرانی برای افتتاح در هفته دولت امسال، اظهار کرد: یک تاکسی بی‌سیم جدید که با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد ریال ایجاد شده، در هفته دولت امسال در بندرعباس کار خود را آغاز می‌کند.
 
وی افزود: این تاکسی بی‌سیم با عنوان آسایش در زمینی به مساحت یک هزار و 200 مترمربع ایجاد شده و برای 100 نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس با بیان اینکه سهولت در دسترسی به حمل و نقل مناسب در سطح این شهر و روند رو به افزایش سفرهای درون‌شهری مردم بندرعباس موجب شده تا استقبال برای ایجاد واحدهای جدید تاکسی‌ بی‌سیم در این شهر افزایش پیدا کند، گفت: تاکسی‌ بی‌سیم آسایش با استفاده از خودروهای مناسب برای این منظور با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با همکاری سازمان تاکسیرانی شهر بندرعباس ایجاد شده است.
 
اخلاقی به دیگر پروژه‌های سازمان تاکسیرانی شهر بندرعباس برای افتتاح در هفته دولت امسال اشاره و عنوان کرد: افتتاح فاز دوم منازل مسکونی رانندگان تاکسی بالغ بر 200 واحد در شهرک پیامبر اعظم (س) و بهره‌برداری از طرح نوسازی ناوگان با خودروهای آریو، سمند و پژو 405 که در قالب یک پروژه ملی در بندرعباس نیز اجرا شده و ادامه دارد، از جمله دیگر پروژه‌هاست.
 
وی همچنین به کلنگ‌زنی ساخت مجتمع خدماتی و رفاهی تاکسیرانان شامل تعمیرگاه، صافکاری، مکانیکی، نقاشی، خدمات رفاهی و کارواش در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع، اشاره و خاطرنشان کرد: برای ساخت این مجتمع که برای رفاه حال تاکسیرانان ساخته می‌شود، یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار