رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در روزها و هفته‌های منتهی به هفته دولت شاهد تکاپوی دستگاه‌ها برای اجرای پروژه‌ها و تکمیل آنها هستیم که باید این رویه را دائمی کرد.
کد خبر: ۲۸۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 23 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، کیانوش جهانبخش صبح امروز در حاشیه بازدید از سطح محلات شهر بندرعباس اظهار کرد: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو دولتمرد پرتلاش، متعهد و مردمی است که خدمات صادقانه آنها همچنان در اذهان ملت ایران باقی است.

وی با تأکید بر اینکه اولویت دستگاه‌ها در استان هرمزگان باید به سمت و سوی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشد، افزود: در هفته دولت شاهد تکاپوی دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل و افتتاح و یا کلنگ‌زنی آغاز پروژه‌ها هستیم که بدون شک فشار بخش بالادستی در تسریع این اقدامات بی‌تأثیر نیست.
 
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: ما در کشورمان در هفته دولت و در دهه فجر شاهد تلاش بی‌امان دستگاه‌ها برای رساندن پروژه‌ها برای افتتاح در این دو مقطع زمانی هستیم که باید این رویه را به رویه‌ای دائمی در کشورمان تبدیل و نهضت تشدید کار و تلاش برای رفع محرومیت در وجودمان نهادینه کنیم.
 
جهانبخش با بیان اینکه اگر توان رساندن پروژه‌ها برای افتتاح در این دو زمان وجود دارد، باید در طول سال نیز تلاش‌ها برای به ثمر رساندن طرح‌ها و پروژه‌ها تشدید شود، خاطرنشان کرد: روحیه جهادی در میان مسؤولان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور یک امر ضروری است که نباید از آن غافل باشیم.
 
وی گفت: رشد کیفی اجرای پروژه‌های عمرانی و استمرار تلاش‌ها در طول همه هفته‌های سال از جمله مطالبات مردم استان هرمزگان از مسؤولان است.
 
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس پیشنهاد داد تا با استفاده از کارشناسان مجرب بعد از افتتاح پروژه‌ها در شهر بندرعباس، کیفیت و تأثیرگذاری پروژه از نگاه مردم بررسی و در صورت انحراف از معیار و یا نارضایتی مردم، اجرای پروژه‌های آتی با کسب تجربه از پروژه‌های قبل و با در نظرگرفتن کیفیت اجرای کار توسط پیمانکار اجرایی شوند.
 
جهانبخش تصریح کرد: بدون هیچ تعارفی شورا به طور جدی بر پروژه‌های شهرداری نظارت خواهد داشت و فراتر از آن سایر دستگاه‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
 
وی عنوان کرد: در شرایط سخت اقتصادی شایسته نیست که برخی دستگاه‌ها برای برجسته کردن فعالیت‌ها و یا احیانا قصورشان در طول سال با آماده‌کردن سریع چند پروژه، سرمایه مملکت را در مسیر نادرست و در جهت بقای مدیریتشان هزینه کنند.
 
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس اضافه کرد: همگی باید تلاش کنیم تا خدمات به طور مستمر و منطقی به مردم ارائه شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار