مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از اعلام آمادگی سه شرکت کشتیرانی در خط جدید دریایی بندرعباس ـ درگهان قشم و بلعکس به عنوان یک مسیر ویژه با رویکرد گردشگری خبر داد.
کد خبر: ۲۸۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 22 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سید باقر موسوی در خصوص مسیر جدید دریایی بندرعباس ـ درگهان قشم اظهار داشت: با آغاز بکار خط دریایی بین بندر شهید حقانی بندرعباس و درگهان قشم، روزانه دو سفر دریایی در مسیر انجام می‌شود.
 
وی فاصله بندر مسافری درگهان تا بندر شهید حقانی بندرعباس را حدود 19 مایل دریایی اعلام کرد و گفت: سفر در این مسیر بسته به نوع شناورها حدود 60 تا 70 دقیقه به‌طول می‌انجامد.
 
به گفته مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم، مدتی کوتاهی از راه‌اندازی آزمایشی این مسیر دریایی می‌گذرد و با آغاز فصل رونق گردشگری هرمزگان در فصل پاییز و همچنین با انجام یک سری اقدامات تبلیغاتی، این خط با استقبال بیشتری مواجه خواهد شد.
 
موسوی ضمن بیان اینکه تاکنون سه شرکت کشتیرانی برای حضور در این خط جدید دریایی اعلام آمادگی کرده اند، بیان داشت: با افزایش تقاضای سفر در آینده، شناورهای دریایی در ساعت 8 و 10 صبح هر روز از بندرعباس به سمت درگهان و ساعت 10 و 12 از درگهان به سمت بندرعباس تردد خواهند کرد.
 
وی از تعیین قیمت 20 هزار تومانی برای بهای بلیت در این مسیر خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا فروش بلیت این مسیر مسافری از طریق کانترهای ویژه در مجتمع‌های تجاری درگهان و قشم نیز انجام و در آینده امکان خرید اینترنتی نیز فراهم می‌شود.
 
این مسؤول مسیر دریایی بندرعباس به درگهان و بلعکس را یک مسیر ویژه با رویکرد گردشگری دانست و افزود: به همین دلیل به لحاظ قیمت بلیت آن با سایر مسیرها متفاوت است و در ازای آن، مسافران این خط خدمات بیشتری دریافت خواهند کرد.
 
مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم تاکید کرد: این مسیر با لحاظ خدمات بیشتری که از سوی شرکت‌های کشتیرانی فعال در این بخش ارایه می‌شود، یک مسیر ویژه (وی آی پی) محسوب شده و مسافران بهره‌مندی از خدماتی مانند پذیرایی و تردد با شناورهای مدرن‌تر را تجربه خواهند کرد.
 
موسوی بیان کرد: با پیش‌بینی خدمات جدید برای این مسیر، گردشگران می‌توانند با آسودگی بیشتری سفرهای دریایی را تجربه کنند.  
 
تا پیش از این مسافران جزیره قشم برای سفر به شهر درگهان که دارای مراکز متعدد خرید است، ابتدا با شناورهای دریایی از بندر شهید حقانی به بندر شهید ذاکری قشم و از آنجا با خودروهای سواری این مقصد تجاری مراجعه می‌کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار