جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری سارقان یکی از اماکن دولتی و کشف اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۲۸۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 21 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی اصغر خرم‌روی با اشاره به متلاشی شدن باند سرقت اماکن دولتی در بندرعباس، اظهار داشت: در پی دریافت یک فقره پرونده سرقت به شکایت یکی از اماکن دولتی استان هرمزگان، ماموران پلیس آگاهی به‌صورت تخصصی محل سرقت را مورد بازبینی قرار دادند.
 
وی با اشاره به اینکه شواهد و قرائن حاکی از آن بود که سرقت‌ها توسط شخص یا اشخاصی از کارمندان صورت‌ گرفته است، افزود: سارق یا سارقان از سال گذشته اقدام به سرقت یک دستگاه کامپیوتر با تعلقاتش و تعدادی کولر اسپیلت و لپ‌تاپ و اقلام اداری دیگر می‌کردند که جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت از طریق شگردهای فنی و پلیسی سرنخ‌هایی به دست آمد که در ادامه مشخص شد فردی اقدام به فروش تعدادی کولر به نمایندگی نصب کولرهای اسپیلت و تعدادی به مغازه لوازم خانگی کرده است.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: ماموران پس از بررسی‌های لازم، فرد مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که متهم پس از دستگیری خود را "م - پ" یکی از کارمندان و ساکن بندرعباس معرفی کرد.
 
خرم‌روی ادامه داد: وی در ابتدا منکر هرگونه سرقت شد ولی پس از رویارویی با مدارک و شواهد به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت‌ها با همدستی سه تن دیگر از کارمندان اقرار کرد.
 
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص چهار سارق و دو مالخر شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضائی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار