مسئول فرهنگسرای کتاب شیراز با موفق خواندن اجراي طرح معاوضه كتاب، از جمع‌آوری11 هزار کیلو کاغذ باطله از ابتدای اجرای طرح معاوضه کتاب در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 20 August 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا:نرگس حسنی‌آزاد شنبه 30 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: اجرای طرح معاوضه کاغذهای باطله و کتاب‌های کهنه با کتاب نو همراه با برپایی نمایشگاه کتاب در شیراز از دوم مرداد ماه امسال آغاز شد.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از فرهنگسراهای شیراز براساس برنامه در اجرای این طرح مشارکت داشتند، افزود: نمایشگاه‌های کتاب که در فرهنگسراها برپا شد و طرح معاوضه کتاب مورد استقبال گسترده شهروندان قرار گرفته است.

مسئول فرهنگسرای کتاب شیراز با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین بار در شیراز به صورت گسترده در سطح شهر اجرا شده است، گفت: هدف از اجرای این طرح علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی ترویج و گسترش فرهنگ بازیافت است.

حسنی‌آزاد با بیان اینکه بازیافت یکی از رسالت‌های مهم شهرداری محسوب می‌شود، گفت: مردم باید بدانند کاغذ زباله نیست و در منزل نباید کاغذهای باطله را به سطل زباله بریزند.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند هر چیزی که از جنس کاغذ باشد مانند دفتر، جعبه های مقوایی و غیره را در مکان‌های برپایی نمایشگاه تحویل داده و در ازای آنها کتاب نو با 20 درصد تخفیف تحویل بگیرند.

حسني‌آزاد با اشاره به اینکه مجری این طرح فرهنگسرای کتاب است، عنوان کرد: تعداد زیادی از فرهنگسراهای شهر شیراز در اجرای این طرح همکاری کردند.

حسني‌آزاد با بیان اینکه این طرح که از دوم مرداد ماه آغاز شده و از 30 مردادماه تا 4 شهریورماه در فرهنگسرای رسانه واقع در پودنک 20 متری استاد شهریار اجرا می‌شود، گفت: اجرای طرح معاوضه کتاب با کاغذ باطله از 6 شهریورماه تا 11 شهریورماه در فرهنگسرای باران واقع در قدوسی غربی و از 13 شهریورماه تا 18 شهریورماه در فرهنگسرای کتاب واقع در چهار راه ادبیات بلوار گلستان ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کاغذهای باطله در قالب این طرح خریداری می‌شود، افزود: کتاب نو در تمام زمینه‌ها و برای تمامی رده‌های سنی با تخفیف 20 درصد براساس قیمت روی جلد به شهروندان ارائه می‌شود.

مسئول فرهنگسرای کتاب شیراز گفت: زمان اجرای این طرح از ساعت 8 صبح تا ساعت 19 هر روز اعلام شده است و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07132279903 تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار