رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرمزگان گفت: بافت فرسوده در بندرعباس فاقد سند مالکیت و تصرفی است که باید راهکارهایی در این خصوص ارائه شود و موانع حقوقی مرتبط با عرصه و زمین برداشته شود.
کد خبر: ۲۸۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 20 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، صالح دریانورد اظهار داشت: نظام بانکی مسکن توانایی خود را عرضه داشته و میزان تسهیلات در بخش مسکن را مشخص کرده است، بخشی از پیشنهادات بانک، طرف عرضه را تقویت و تحریک می‌کند و بخش دیگر نیز طرف تقاضا را تحریک می‌سازد و در واقع تسهیلات بانک مسکن بین مردم و بخش خصوصی و دولتی تعاملی چندجانبه است.
 
وی افزود: تسهیلات بانک مسکن برای متقاضیان فاقد مسکن مناسب در نظر گرفته شده است و طرف تقاضا می‌تواند تقویت شود که در صورت تقویت تقاضا قطعا عرضه دچار تحول خواهد شد.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرمزگان بیان داشت: تسهیلات بانک مسکن مربوط به صنایع ساختمانی است که بخشی مربوط به عرضه مسکن و بخش دیگر مربوط به بافت فرسوده است که باید این بخش احیا و ساخته شود.
 
دریانورد عنوان کرد: کارگروهی در خصوص بافت فرسوده تشکیل خواهد شد تا ارتباط بین ذینفعان عرضه و تقاضا یعنی مردم و بخش خصوصی و سایر نهادها را برقرار نماید که بخش غالب تشکیل‌دهنده آن بخش خصوصی است و این کارگروه با عنوان باشگاهی متشکل از افراد مختلفی است که موارد ساخت بافت‌های فرسوده را دنبال می‌کنند.
 
وی اضافه کرد: در بحث مالکیت عرصه، بافت فرسوده در بندرعباس فاقد سند مالکیت و تصرفی است که باید راهکارهایی در این خصوص ارائه شود و موانع حقوقی مرتبط با عرصه و زمین برداشته شود.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرمزگان تصریح کرد: تولیت این باشگاه که ارتباط بین ذینفعان را انجام می‌دهد برعهده بخش خصوصی است و ما به‌عنوان ناظر و هماهنگ‌کننده و برنامه‌ریز ورود پیدا خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار