حکم شلاق یک سارق حرفه‌ای که به عنوان سرشاخه باند خفاش در بندرعباس اقدام به 31 فقره سرقت کرده بود، عصر امروز در ملاء عام اجرا شد.
کد خبر: ۲۷۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 16 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حکم شلاق یک سارق حرفه‌ای با نام(ع - ب) که در قالب باندی با نام خفاش به 31 فقره سرقت در سطح بازار، میادین و خیابان‌های مرکزی بندرعباس اعتراف کرده بود، عصر امروز در مقابل مجتمع تجاری سیتی‌سنتر شهر بندرعباس اجرا شد.
 
بنابر اعلام دادگستری استان هرمزگان، بر اساس حکم صادره از شعبه 106 دادگاه عمومی جزایی بندرعباس، متهم که از اهالی استان البرز و ساکن شهر بندرعباس می‌باشد، به تحمل 76 ضربه شلاق تعزیری در ملاء عام، 3 سال حبس، رد مال به مالباختگان و دو سال تبعید محکوم شده است.
 
(ع - ب) با فعالیت به عنوان سرشاخه باند سارقین تحت عنوان باند خفاش متشکل از 9 سارق حرفه‌ای به ارتکاب 31 فقره سرقت، کیف قاپی و جیب‌بری اعتراف نموده که محدوده جرائم آنان نیز در بازارها و خیابان‌های مرکزی شهر بندرعباس بوده است.
 
در حاشیه اجرای این حکم، شهروندان بندرعباسی ضمن اعلام حمایت و قدردانی از این اقدام به موقع دستگاه قضایی استان هرمزگان، خواستار برخورد قاطع با عاملان ناامنی مردم و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار