مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز فعالیت رادیو آوای قشم هم‌زمان با سالروز میلاد خجسته ثامن‌الحجج آقا امام رضا(ع) در این منطقه، خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 15 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مرتضی شیخ‌زاده با اشاره به آغاز فعالیت رادیو آوای قشم اظهار داشت: این رادیو به عنوان یک رادیوی اینترنتی (پادکست) با هدف اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم و ایجاد روحیه امید و زندگی در جامعه در قالب رسانه‌ای نو و فراگیر برای شفاف‌سازی فعالیت‌های دولت، پاسخگویی مسؤولین به مردم و همدلی هر چه بیشتر ساکنان جزیره با مسؤولان راه‌اندازی شده است.
 
وی ادامه داد: علاقمندان رادیو آوای قشم می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان منطقه آزاد قشم به آدرس www.qeshm.ir و یا کانال تلگرام https://telegram.me/QeshmFreeArea شنونده برنامه‌های این رادیو شوند.
 
به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، رادیو آوای قشم به‌طور آزمایشی هر جمعه با تولید و انتشار یک برنامه رادیویی کار خود را آغاز می‌کند.
 
وی از پرداختن به موضوعات اقتصادی که به مباحث گوناگونی از جمله تکنیک‌های کاربردی موفقیت در کسب و کار و گفت‌وگو با فعالان اقتصادی موفق و کارآفرینان مربوط می‌شود، به‌عنوان یکی از موضوعات مهم این رادیو نام برد.
 
شیخ‌زاده ادامه داد: گفت‌وگو با مسؤولان ورزشی جزیره و اطلاع‌رسانی ویژه برنامه‌های این حوزه در قالب برنامه سوت و همچنین معرفی شعرای جزیره و شعرخوانی در قالب برنامه قند پارسی از دیگر محورهای رادیو آوای قشم است.
 
وی افزود: معرفی ژئوسایت‌های تنها ژئوپارک خاورمیانه در قشم که به زودی با تائید کارشناسان یونسکو در زمره ژئوپارک‌های جهانی قرار می‌گیرد نیز از دیگر موضوعات مهمی است که در رادیو آوای قشم در مورد آن صحبت خواهد شد.
 
کتاب گویا، تیتر داغ، مردم و مسؤولان، کاردستی و علم‌آفرینان نیز از دیگر آیتم‌های این برنامه رادیویی هستند که مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم از آن به‌عنوان دیگر موضوعات مورد توجه در رادیو آوای قشم نام برد.
 
شیخ‌زاده یادآور شد: خواندن بخشی از کتاب‌های نویسندگان جزیره قشم در قالب کتاب گویا، بررسی تیترهای مهم جزیره به‌عنوان تیتر داغ، طرح مشکلات مردم و پاسخ مسؤولان به سؤوالات مطرح شده در قالب گفت‌وگوی مردم و مسؤولان نیز در این رادیو با هدف خدمت به مردم بررسی می‌شود.
 
وی گفت: معرفی صنایع دستی بانوان هنرمند جزیره قشم تحت عنوان کاردستی و گفت‌وگو با نخبگان علمی و بیان دستاوردهای جدید حوزه علم و دانش در جزیره قشم به‌عنوان برنامه علم‌آفرینان نیز در این برنامه رادیویی دنبال می‌شود.
 
طبق تفاهم منعقد شده بین صداوسیمای مرکز خلیج فارس و سازمان منطقه آزاد قشم گلچینی از محتوای این رادیو در شبکه سراسری رادیو خلیج فارس بصورت منظم پخش خواهد شد.
 
تمامی علاقمندان به حضور در این رسانه می‌توانند با مراجعه به اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم و ارائه رزومه هنری و یا تکمیل فرم‌های مربوطه مرتبط با شناسایی استعداد رسانه‌ای، در امر تولید محتوای این رسانه فراگیر همکاری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار