درقالب طرحهای محرومیت زدایی سپاه ناحیه چرداول؛
فرمانده سپاه چرداول گفت:سهم شهرستان چرداول در ساخت مسکن ،تعداد 152واحد مسکونی است که در حال حاضر در روستاهای محروم واقع در بخشهای مرکزی وهلیلان در دست اجراست.
کد خبر: ۲۶۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ 26 July 2016
فرمانده سپاه ناحیه چرداول گفت:محرومیت زدایی از مناطق روستایی شهرستان چرداول در قالب ساخت مسکن محرومین ،یکی از سیاستها وبرنامه های جدی در دستور کار سپاه ناحیه چرداول است.

به گزارش تابناک ایلام ،سرهنگ پاسدار پاکزاد نوید،با اشاره به سیاست محرومیت زدایی سپاه پاسداران اظهار کرد:یکی از سیاستهای کلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،محرومیت زدایی از روستاهای محروم کشور است که این مهم سالهاست از طریق قرارگاه بسیج سازندگی در قالب ساخت مسجد،غسالخانه ،خانه عالم واجرای طرحهای اشتغالزایی در سطح روستاها در حال اجراست.

فرمانده سپاه ناحیه چرداول گفت:از دیگر طرحهای محرومیت زدایی که اخیرا به صورت جهادی در سپاه در حال پیگیری است ،ساخت مسکن برای خانوارهای محروم ونیازمند در سطح شهرستان چرداول خصوصا روستاهای محروم وکمتر توسعه یافته است.

سرهنگ نوید افزود: سهم شهرستان چرداول در ساخت مسکن ،تعداد 152واحد مسکونی است که در حال حاضر در روستاهای محروم واقع در بخشهای مرکزی وهلیلان در دست اجراست.

فرمانده سپاه چرداول تصریح کرد: ازمجموع واحدهای در دست ساخت ،تعداد 112 واحد توسط سپاه ناحیه وتعداد 40واحد نیز توسط گردان امام حسین (ع)چرداول وبا اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی سپاه پاسداران در دست ساخت می باشند.

سرهنگ نوید ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این تعداد واحد مسکونی گام کوچکی در زمینه کاهش محرومیت ها ودردورنجهای خانوارهای محروم ونیازمند شهرستان برداشته شود .

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار