مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان گفت: این استان با داشتن ظرفیت های فراوان از جمله ١٤ جزیره و مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی و چهار مسیر حمل و نقل ریلی ، جاده ای، هوایی و دریایی و زیرساخت های بندری و قابلیت های صنعتی ، شیلاتی ، کشاورزی ، معدنی و بازرگانی مکان مناسبی برای سرمایه گذاران است.
کد خبر: ۲۶۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 22 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مسعود پاکزاد در دیداری جداگانه با هلدینگ چینی یورو آسیا و شرکت سرمایه گذاری ترکیه ای EN-EZ افزود: هرمزگان مقصد و بهشت سرمایه گذاران است و زمینه سرمایه گذاری داخلی و خارجی در این استان فراهم است.

وی بیان داشت: سرمایه گذاران سفیران اقتصادی هستند و برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می کنیم ، چرا که سرمایه گذاری را مولفه مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی می دانیم.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه دوران پسابرجام این استان را به مکان نهایی سرمایه گذاران تبدیل کرده است ، اظهارکرد: مشوق ها و حمایت های لازم از سرمایه گذاران صورت می گیرد و دولت براساس نگاه اعتقادی خود در این مسیر حرکت می کند.

در این دیدارها هیات های چینی و ترکیه ای ضمن آشنایی با ظرفیت های استان هرمزگان در خصوص سرمایه گذاری در زمینه راه به صورت BOT و نیروگاه ، مذاکره کردند و آمادگی خود را برای حضور در استان و سرمایه گذاری اعلام کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار