مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان گفت: هرمزگان مقصد سرمایه‌گذاران خارجی است و زمینه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در آن فراهم است.
کد خبر: ۲۶۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 21 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مسعود پاکزاد صبح امروز در دیدارهای جداگانه با هلدینگ چینی یورو آسیا و شرکت سرمایه‌گذاری ترکیه‌ای EN-EZ اظهار کرد: هرمزگان بهشت سرمایه‌گذاران است و با داشتن ظرفیت‌های فراوان از جمله 14 جزیره و مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی، چهار مسیر حمل و نقل ریلی، جاده‌ای، هوایی و دریایی، زیرساخت‌های بندری و قابلیت‌های صنعتی، شیلاتی، کشاورزی، معدنی و بازرگانی مکان مناسبی برای سرمایه‌گذاران است.
 
وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران سفیران اقتصادی هستند و برای آنها فرش قرمز پهن می‌کنیم، چراکه سرمایه‌گذاری را مولفه مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی می‌دانیم.
 
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان افزود: مشوق‌ها و حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران صورت می‌گیرد و دولت براساس نگاه اعتقادی خود در این مسیر حرکت می‌کند، دوران پسابرجام هرمزگان را به مکان نهایی سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است.
 
در این دیدارها که به‌ صورت جداگانه انجام شد، هیأت‌های چینی و ترکیه‌ای ضمن آشنایی با پتانسیل‌های استان هرمزگان در خصوص سرمایه‌گذاری در زمینه راه به‌ صورت BOT و نیروگاه مذاکره و هیأت‌های خارجی برای حضور در استان و سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار