تجمع درمقابل استانداری لغوشد؛
تابناک: جهاد کشاورزی با میانجی‌گری مرغداران گوشتی را از تجمع در مقابل استانداری منصرف کرد.
کد خبر: ۲۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 22 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، چند ماهی است که تولیدکنندگان مرغ اصفهان، انتقاداتی را نسبت به برخی سیاست ها در قبال نحوه خرید مرغ از تولیدکنندگان و نیز عدم پایبندی برخی تولیدکنندگان استان های دیگر از جمله استان های شمالی به میزان تولید مرغ دارند.

با تمامی این انتقادات و اذعان مرغداران به اینکه تولیدکنندگان، با خسارت های مالی بسیاری در این مدت متحمل شده اند، و در نهایت امروز تصمیم به تجمع در برابر ساختمان سازمان اتحادیه مرغداران گرفتند.

در همین زمینه رئیس انجمن صنفی مرغداران گوشتی در اصفهان اظهار داشت: جلسه‌ای در هفته گذشته در سازمان جهاد کشاورزی با حضور نماینده مرغداران انجمن صنفی و دامپزشکی برگزار شد که در آن جلسه با اعتراض مرغداران نسبت به زمان اعلام شده مواجه شدند.

وی ادامه داد: زمان بارگیری و فرستادن مرغ به کشتارگاه در ساعت سه صبح منجر به اعتصاب رانندگان کشتارگاه شد و بارگیری برای مرغداران صورت نگرفت که باعث شد مرغداران ضرر مادی زیادی متحمل شوند.

پاکزاد بیان کرد: قرار بود مرغداران امروز مقابل استانداری در اعتراض به ساعت بارگیری تجمع کنند که با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سازمان جهاد کشاورزی این تجمع در مقابل استانداری لغو شد.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی با میانجی‌گری مرغداران گوشتی را از تجمع در مقابل استانداری منصرف کرد اما این مرغداران هم‌اکنون در مقابل سازمان اتحادیه مرغداران تجمع کرده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار