با حکم دکتر حسین داودی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و در مراسمی، معاونان درمان، توسعه و منابع انسانی و بهداشت این دانشگاه تودیع و معارفه شدند.
کد خبر: ۲۵۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 12 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، در این مراسم دکتر غلامرضا فرشیدفر، دکتر مهدی حسنی آزاد و دکتر یحیی میرزاده سکان مدیریتی خود را به ترتیب، به دکتر کیکاووس دیندارلو به عنوان معاون توسعه و منابع انسانی، دکتر غریب زاده به عنوان معاون درمان و دکتر جاودان به عنوان معاون بهداشتی دانشگاه واگذار کردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در این مراسم اظهار داشت: هدف از تغییرات اخیر در این دانشگاه فقط جابجایی همکاران بوده و با توجه به ظرفیت محدود منابع انسانی دانشگاه، نیت ما ، ذخیره و یا حذف فردی از بدنه دانشگاه نمی باشد.

دکتر حسین داودی تصریح کرد: اینگونه اقدام ها فقط ایجاد یک تکلیف و فرصت برای خدمتگزاری دیگر نیروها است که اگر از آن به خوبی استفاده شود بطورقطع باعث موفقیت هر چه بیشتر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از مهمترین اهداف دانشگاه استفاده از ظرفیت همه همکاران در حوزه های مختلف دانشگاه است و باید توجه داشت تغییر ، ضرورت و رویکرد هر سازمان است که باید منجر به تحول و ارتقا شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار