پاسخ کیانوش جهانبخش به توهین عضو شورای شهر شیراز به رضا صادقی
کد خبر: ۲۵۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳ 10 July 2016
کیانوش جهانبخش در یادداشتی آورده است:
 
همکار محترم جناب آقای رضا محمدیان، توفیق هم کلامی با شما را نداشته‌ام اما اظهار نظر عجیب و غریب و غیرمنصفانه شما درباره یکی از سفیران ارزشمند فرهنگ و هنر ایران زمین، مرا بر آن داشت تا نکاتی را مزید اطلاع حضرتعالی و باقی‌ماندن در حافظه تاریخی هنر و اندیشه این مرز و بوم یادآوری نمایم.
 
بعید می‌دانم استحضار داشته باشید که بندرعباس و هرمزگان پایتخت مهمان‌نوازی ایران زمین بوده و از دیرباز میزبان شایسته هموطنان عزیزمان از اقصی نقاط کشور و اقوام و طوایف مختلف بوده و هست و این افتخار را داریم که میزبان هموطنان عزیزمان از استان فرهنگ پرور فارس نیز باشیم. 
 
همچنان‌ که هرمزگانی‌های بسیاری نیز در استان فارس سکنی گزیده‌اند و مشغول سرمایه‌گذاری و خدمت به کشور در حوزه‌های گوناگون هستند.
 
رابطه مردم فارس و هرمزگان پیشینه‌ای درخشان دارد و عمق مهربانی مردم این دو استان همواره زبانزد خاص و عام بوده است.
 
از شما برادر عزیزم هم تقاضا داریم واقع‌بینانه به اطراف خویش بنگرید و با پرهیز از نگاه احساسی، قضاوت را در مورد مردمان پرمهر هرمزگان درباره سرزمین‌شان به مهر و عشق و اندیشه مردمان واگذار کنید.
 
 همان‌طور که رضا صادقی هنرمند توانمند هرمزگانی در شیراز کنسرت دارد، در همان ایام نیز علی زند وکیلی هنرمند محبوب شیرازی در بندرعباس به روی صحنه می‌رود و چه زیباست که به شور و شعور مردم این دو استان در میزبانی از هنرمندان سرزمین خویش احترام گذارده و بدانیم که بنده و شما حق نداریم که در برابر هنر و هنرمند شریف و مردم علاقمند قرار گرفته و بخواهیم بر مبنای قضاوت‌های سیاسی و منفعت طلبانه رفتار کنیم.
 
واکنش رضا صادقی به موضوع انتزاع کاملا منطقی بود اما چه شده که شما برآشفته‌اید و سخن از لغو کنسرت این هنرمند مردمی می‌زنید؟! 
 
یقین دارم که مردم شریف و فهیم استان فارس، دل و جانشان در این موضوع با مردم هرمزگان است و گواه آن نیز رای منفی آنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی به طراحان و عاملان این طرح بود که حذف شدند و من و شمای منتخب مردم نیز باید بدانیم که اگر در برابر خواست مردم قرار بگیریم حذف خواهیم شد بلکه باید با وحدت ملی و بدور از تحقیر دیگران دل در گروی توسعه ایران عزیز بسپاریم.
 
دوست عزیز در دیدگاه و نگاه خویش تجدید نظر کنید....
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار