با صدور بیانیه‌ای
مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با تاکید بر اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس امسال، از مردم این استان دعوت کرده است تا در این راهپیمایی حضور یابند.
کد خبر: ۲۵۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ 29 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای خواستار حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال شده است.
 
در بخشی از این بیانیه با تاکید بر اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، آمده است: تلاش استکبار جهانی در طول چند سال اخیر برای به فراموشی کشاندن موضوع فلسطین از طریق به انحراف کشانیدن اذهان عمومی و بزرگ جلوه دادن دیگر مصائب و رنج‌های ملت‌های منطقه در جریان است و باید هر مسلمان آگاهی با درک شرایط منطقه‌ای نسبت به موضوع فلسطین نیز حساس باشد.
 
بدون شک حضور با شکوه مردم استان هرمزگان، همگام با مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، جلوه‌گر همبستگی عمومی ملت ایران در برابر دشمنان اسلام و تجلی‌بخش اراده ملی برای ایستادگی در برابر زورگویی و تجاوز است.
 
در این بیانیه تاکید شده که نمایندگان استان هرمزگان نیز همدل و همراه با مردم شریف سراسر هرمزگان در این راهپیمایی حضور خواهند یافت تا اقتدار و اراده خویش برای همراهی مظلومان عالم را بار دیگر جلوه‌ای عینی ببخشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار