معاون عمرانی شهردار بندرعباس با اشاره به علت قطع فیبر نوری که موجب قطع بخشی از شبکه تلفن همراه در بندرعباس شد تاکید کرد: استعلام فنی اشتباه شرکت مخابرات علت اصلی این اتفاق بوده است.
کد خبر: ۲۵۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷ 29 June 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالرضا بهادر در ارتباط با اعلام شرکت مخابرات استان مبنی بر قطع خطوط فیبر نوری تلفن همراه در حفاری شهرداری بندرعباس، اظهار داشت: هر چند ظاهرا علت عنوان‌شده صحیح است، اما روابط عمومی شرکت مخابرات استان علت اصلی این اتفاق که به خود کارشناسان این شرکت باز می‌گردد را بیان نکرده است.
 
وی با اشاره به انجام حفاری شهرداری بندرعباس برای اجرای یک پروژه شهری در بلوار افروز شهابی‌پور، افزود: شهرداری بندرعباس طبق روال همیشگی از دستگاه‌های زیرساختی مانند مخابرات، گاز، آب و برق استعلام لازم جهت حفاری‌ها را می‌گیرد که برای اجرای این پروژه‌ نیز این اقدام صورت گرفته است.
 
معاون امور عمرانی شهردار بندرعباس ادامه داد: طبق اعلام کارشناسان مجموعه مخابرات استان، در محل حفاری شهرداری بندرعباس، خطوط فیبر نوری باید در عمق 7 متری زمین قرار می‌داشت اما ما در عمق 1.5 متری با آن مواجه شدیم.
 
بهادر با اشاره به اختلاف فاحش و ناشیانه عمق اعلام شده از سوی کارشناسان مخابرات، گفت: مجموعه مخابرات یک بحث استراتژیک و مهم است و انتظار می‌رود در این مسائل ابتدایی دقت لازم را داشته باشند تا هزینه آن متوجه شهروندان نباشد.
 
وی ادامه داد: متاسفانه شهرداری بندرعباس با یک مشکل جدی در این زمینه روبروست و برای اجرای پروژه‌های بزرگ در سطح شهر علاوه بر تمام مشکلات، دچار هدررفت زمان نیز می‌شود.
 
معاون شهردار بندرعباس ادامه داد: به عنوان مثال، استعلام خواسته شده از شرکت‌های مذکور برای اجرای پروژه تقاطع غیر هم سطح جهانبار موجب توقف چند ماهه این پروژه، در ابتدای آغاز فعالیت‌های عمرانی شد و نهایتا خود شهرداری برای آن هزینه‌هایی را متحمل شد.
 
بهادر با تاکید بر اینکه شهرداری بندرعباس در قطع فیبر نوری هیچ‌گونه قصوری نداشته است، کرد: انتظار داریم اشتباهات فنی در سایر استعلامات جهت اجرای پروژه‌های دیگر دقیق‌تر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار