مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از ورود 17 خیر کشوری در قالب کاروان شمیم وحی با هدف کمک به آزادی زندانیان غیرعمد جزیره خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 29 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام سیدمهدی موسوی اجاق گفت: کمک به نیازمندان، خانواده زندانیان و کمک مالی برای ساخت مسجد از دیگر اهداف سفر خیران کاروان شمیم وحی به این جزیره است.

وی اظهار امیدواری کرد که این اقدام خیران کشوری که با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انجام شده است، باعث آزادی جمعی از زندانیان بدهکار و شتاب گیری روند تحقق دیگر اهداف این سفر شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، خیران نیکوکار کاروان شمیم وحی برای هر زندانی جرایم غیرعمد تا مبلغ 50 میلیون ریال کمک و مبالغی را نیز به خانواده دیگر زندانیان، نیازمندان و محرومان اهدا می کنند.

وی یادآوری کرد: امروز خیران کاروان شمیم وحی در نماز جماعت و آئین تلاوت قرآن مجید که توسط حامد شاکرنژاد از قاریان برجسته و بین المللی کشورمان در مسجد صاحب الزمان (عج) قشم برگزار می شود، حضور می یابند.

موسوی اجاق اضافه کرد: 17 خیر کاروان شمیم وحی همچنین عصر امروز در آئین تلاوت قرآن کریم توسط قاری بین المللی کشورمان که با حضور برادران اهل سنت شهر درگهان در مسجد جامع این شهر برگزار می شود، مشارکت و با خانواده نیازمندان ملاقات می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار