استاندار هرمزگان گفت: ما مسئولان مکلف به تعامل با بخش خصوصی هستیم چون کار اصلی اقتصاد مقاومتی روی دوش بخش خصوصی است و از ایجاد اشتغال توسط این بخش دفاع می‌کنیم.
کد خبر: ۲۵۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 29 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، دكتر جاسم جادری در نشستی با هیئت مدیره اتحادیه صنف عمده فروشان و شرکت‌های پخش استان هرمزگان، با اشاره به مشکلات مطرح شده در بخش عمده فروشان و شرکت‌های پخش، افزود: در این بخش برخی قوانین نیازمند اصلاح و بازنگری است که باید پیشنهادات آن را به دستگاه‌های مربوطه ارائه دهیم و باید سعی کنیم قوانین را به تدریج و متناسب با شرایط اصلاح کنیم.
 
استاندار هرمزگان ادامه داد: برای رفع مشکلات مطرح شده در خصوص احداث مجتمع عمده فروشان بندرعباس پیگیری لازم را انجام می‌دهیم و مسائل قوانین مرتبط با تامین اجتماعی و مالیات نیز نیازمند آموزش و فرهنگ سازی و ایجاد زیرساخت‌هاست تا صنف عمده فروشان با مشکلی مواجه نشود.
 
جادری به نقش مهم صنف عمده فروشان و شرکت‌های پخش در توزیع کالاهای داخلی در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: براساس آمار موجود در حال حاضر در استان هرمزگان 33 شرکت پخش استانی و 16 شرکت پخش سراسری با پنج هزار نفر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم در حال فعالیت هستند که این آمار بیانگر اهمیت کار و ایجاد اشتغال این بخش است.
 
وی خاطرنشان کرد: مشکلات این مجموعه می‌تواند در کارگروه رفع موانع تولید استان مطرح تا با با تدبیر و همگرایی مشکلات را حل کنیم.
 
استاندار هرمزگان به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: با تلاش‌هایی که دولت انجام داده در آینده نزدیک گشایش‌های خوبی در بخش اقتصاد ایجاد می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار