مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: شرایط مناسب برای اهدای خون مردم در شب‌های قدر در سراسر استان هرمزگان مهیا شده است.
کد خبر: ۲۵۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 28 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ایمان زارعی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مراکز انتقال خون سطح شهر بندرعباس اظهار کرد: با همت خوب مردم استان هرمزگان و اطلاع‌رسانی مناسبی که در زمینه اهمیت اهدای خون در ماه مبارک رمضان از سوی رسانه‌ها صورت گرفت، مشکلی در زمینه کمبود خون در استان هرمزگان بروز نکرد و این در حالی است که اغلب در ماه رمضان روند اهدای خون کاهش می‌یابد اما مردم نوع‌دوست هرمزگان در این زمینه همکاری کم‌نظیری داشتند.
 
وی با بیان اینکه در شب‌های قدر اشتیاق مردم با ایمان و روزه‌دار برای اهدای خون افزایش چشمگیری می‌یابد، تصریح کرد: مراکز انتقال خون در شهرهای مختلف استان هرمزگان در این شب‌ها آماده میزبانی از حضور اهداکنندگان خون هستند.
 
مدیرکل انتقال خون هرمزگان افزود: در شهر بندرعباس سه پایگاه خونگیری در نظر گرفته شده که پایگاه مرکزی واقع در اداره کل انتقال خون هرمزگان، پایگاه امام‌زاده سید مظفر (ع) در مجاورت بارگاه امامزاده سیدمظفر (ع) و پایگاه سیار واقع در گلزار ملکوتی شهدای بندرعباس آماده حضور اهداکنندگان خون در این شب‌ها تا ساعت 21 است.
 
زارعی عنوان کرد: در شهرستان بندرلنگه نیز دو پایگاه مرکزی و مسجد جامع، در شهرستان میناب نیز در پایگاه مرکزی، در شهرستان رودان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و در شهرستان قشم در پایگاه مرکزی تا ساعت 21 شب میزبان حضور اهداکنندگان خون هستیم.
 
وی از اهداکنندگان خون خواست تا حتما کارت ملی خود را نیز همراه داشته باشند.
 
مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: نیاز به اهدای خون نیاز دائمی است و با توجه به وجود بیش از 1600 بیمار تالاسمی در استان و همین طور موقعیت منطقه‌ای استان و بروز حوادث رانندگی نیاز هرمزگان به خون بیش از نیاز دیگر استان‌ها است و همکاری مردم شریف استان در اهدای خون می‌تواند نجات‌بخش جان بیماران باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار