معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور با خانواده دو شهید محیط‌بان هرمزگانی دیدار و ابراز همدردی کرد.
کد خبر: ۲۵۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 27 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، معصومه ابتکار که صبح امروز برای حضور در مراسم تشییع پیکر دو شهید محیط بان هرمزگانی که 5 شنبه گذشته به دست دو تن از شکارچیان غیرمجاز کشته شدند، به هرمزگان سفر کرده است، با خانواده محمد دهقانی و پرویز هرمزی دیدار و با آنها ابراز همدردی کرد.
 
وی با بیان اینکه شهدای محیط بان در راه حفظ و حراست از منابع طبیعی کشور جان خود را فدا کردند، افزود: مردم شریف ایران همیشه شجاعت و وظیفه شناسی محیط‌بانان شهید هرمزگانی را به خاطر خواهند داشت.
 
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور ادامه داد: شهید دهقانی و شهید هرمزی دو محیط بان غیوری بودند که جان خود را بر سر ایمان و اعتقادشان به این وظیفه ملی فدا کردند و یاد آنها همیشه با ما خواهد بود.
 
ابتکار تاکید کرد: سازمان محیط زیست از حقوق حقه این دو شهید بزرگوار و خانواده آنها دفاع خواهد کرد.
 
قرار است پیکر شهید هرمزی برای خاکسپاری به جزیره هرمز و پیکر شهید دهقانی نیز برای خاکسپاری به روستای سیاهک شهرستان حاجی‌آباد منتقل شود.
 
به گزارش فارس، شهید محمد دهقانی متولد 1360 بوده و 12 سال به طور پیمانی با سازمان محیط زیست همکاری داشت و یک دختر 8 ساله از وی به یادگار مانده است. همچنین شهید پرویز هرمزی متولد 1341 بوده و 23 سال به طور قراردادی در خدمت سازمان محیط زیست بود و 6 فرزند از او به یادگار مانده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار