‌بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی پیشرفته به فناوری انرژی پاک "سبز" به همراه ساخت فضاهای تفریحی، اقامتی در شهر بندرعباس ساخته می شود.
کد خبر: ۲۵۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 26 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از ایسنا، ‌سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در نشست با مهندسان شرکت کندوته داکوا ایتالیایی گفت: ساخت این بیمارستان با متراژ ۶۱ هزار و ۳۰۰ متر مربع برای کمک به بخش اشتغالزایی و محیط زیست در شهر بندرعباس برنامه ریزی شده است.
 
دکتر حسین داودی با اشاره به ارتباطات مثبت هرمزگان با شرکت‌های ایتالیایی در خصوص ساخت پروژه‌های مختلف، افزود: این بیمارستان در ۴ طبقه و یک زیر زمین با اتاق‌های یک تخته و دو تخته با اختصاص همه بخش‌هایی مورد نیاز در یک بیمارستان فوق تخصصی آموزشی درمانی با در نظر گرفتن استانداردهای نوین جهانی طراحی شده است.
 
وی با اشاره به پیگیری دولت و وزارت بهداشت برای ساخت این بیمارستان، خاطرنشان کرد: این بیمارستان یک طرح ملی است و با ساخت آن کمبود فضاهای درمانی در استان برطرف خواهد شد.  
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان با تاکید بر حمایت از محیط زیست به عنوان یک تعهد بین المللی و شرایط آب و هوایی استان، بیان کرد: این بیمارستان به گونه ای طراحی می‌شود که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا بخشی از انرژی آن از طریق رطوبت هوا و نور خورشید تامین شود.  
 
داودی با اشاره به تعهد شرکت مجری ساخت بیمارستان در خصوص ساخت فضاهای آموزشی تحقیقاتی و همچنین مراکز تفریحی، اقامتی در اطراف بیمارستان، اظهار کرد: طرح‌های الحاقی بیمارستان را برای اشتغال زایی و کسب درآمد دانشگاه  پیگیری خواهیم کرد.
 
مهندس مجری این طرح با اشاره به روند طراحی و جزئیات مهندسی طرح، گفت: این بیمارستان در مدت یک سال طراحی و در مدت ۳ سال با مدرن ترین تجهیزات روز دنیا به صورت کامل ساخته و تجهیز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار