مدیرکل شیلات هرمزگان از جاسک و سیریک به عنوان مناطق برخوردار شیلاتی در این استان نام برد.
کد خبر: ۲۵۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 25 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سید پرویز محبی در بازدید از ظرفیت‌های شیلاتی شرق هرمزگان اظهار کرد: شرق استان، محور فعالیت‌های شیلاتی استان هرمزگان است.

وی با اشاره به اینکه شرق استان از مناطق برخوردار و پیشرو در مسائل شیلاتی است، افزود: ذخیره‌سازی با سرعت و حساسیت بیشتر یکی از مواردی است که باید در این مناطق مدنظر تعاونی‌های صیادی باشد.

مدیرکل شیلات هرمزگان خاطرنشان کرد: شناسایی مناطق مستعد فعالیت‌های شیلاتی در این شهرستان‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته توسط اداره‌کل شیلات هرمزگان است.

محبی بیان کرد: خور آذینی یکی از مناطق بکر و حساس منطقه شرق هرمزگان است پیگیری در راستای ساماندهی، بهسازی و نظافت محوطه خورآذینی باید در برنامه بومیان و تعاونی‌ها باشد.
 
وی همچنین از جمع‌آوری قایق‌ها و ادوات صید در محل ورودی سایت یکدار، پیگیری و مرتفع‌سازی مسایل سهمیه سوخت صیادان، پیگیری بیمه کارفرمایی صیادان قایق‌دار و تاکید بر مبارزه با صید غیر مجاز و حفظ ذخائر و حساسیت این موضوع از دیگر مسایل مطرح شده و اقدامات انجام شده در این بازدیدها یاد کرد.

محبی همچنین در دیدار با تعاونی‌های صیادی و بررسی مسائل روز آنها، گفت: جمع‌آوری تورهای منوفلامنت به منظور فعالیت بهتر تعاونی‌های صیادی و اعضای آنها و همچنین حفظ ذخایر، یکی از ضروریات است.

اضافه می‌شود، مدیرکل شیلات هرمزگان از مجتمع پرورش میگو سیریک، بندر صیادی خور آذینی، ظرفیت‌های شیلاتی شهرستان جاسک، مجتمع پرورش میگو یک‌دار، بندر صیادی گوگسر، بندر صیادی کوهستک و دیگر ظرفیت‌های شیلاتی شرق هرمزگان بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار