مدیر مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته حداقل 30 واحد فناور باید جذب مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان شوند.
کد خبر: ۲۵۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 25 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر پویان ادیبی در چهارمین جلسه شورای مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان هرمزگان، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی سه ماه گذشته پرداخت و افزود: در این مدت یازده واحد فناور جدید پذیرش شدند.
 
وی با بیان اینکه این واحدها به فراخور نیاز استان ایده فناورانه داده اند، افزود: در این ارتباط واحدهای فناور مذکور در حوزه های پلیمر، مهندسی صنایع، فناوری اطلاعات، صنایع دستی، کارآفرینی، شیمی و کشاوری پس از داوری در مرحله رشد مقدماتی و ورود به مرحله رشد پذیرش شده‌اند.
 
ادیبی گفت: واحدهایی که در مرکز رشد پذیرش می شوند باید نتیجه کار آنها منتج به محصول فناورانه شود که اگر در مدت مشخص شده این امر محقق نشود از پوشش مرکز رشد خارج می‌شوند.
 
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان در همین زمیه گفت: هشت شرکت نیز پس از پذیرش در این مدت از مرکز رشد خارج شده‌اند که تعدادی به علت انصراف و تعدادی نیز با توجه به شرایط نظارتی ما به مرحله رشد نرسیده‌اند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار