توسط فرمانده انتظامی هرمزگان تشریح شد
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در جریان عملیات دستگیری این دو تن نیز درگیری مسلحانه‌ای میان نیروهای انتظامی و عاملان قتل دو محیط‌بان هرمزگانی نیز صورت گرفت که در نهایت منجر به دستگیری عاملان این قتل شد.
کد خبر: ۲۵۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷ 24 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال گزارش درگیری میان شکارچیان غیرمجاز با محیط‌بانان در منطقه گنو در روز پنجشنبه سوم تیر ماه، بلافاصله یگان‌های نیروی انتظامی نسبت به مدیریت صحنه درگیری اقدام و با صرف ساعات فراوانی موفق به کشف پیکر دو محیط‌بان شد و آنها را با سختی و امکانات محدود از ارتفاعات صعب‌العبور به بندرعباس انتقال دادند.

وی افزود: بلافاصله در قالب پلیس آگاهی استان هرمزگان و فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس کار شناسایی و کشف عاملان این جنایت از همان ساعات اولیه در دستور کار ویژه قرار گرفت و 10 تیم مجرب نسبت به انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی و تعقیب و مراقبت اقدام کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد:  این اقدامات در سطح روستای قلات بالا و پائین متمرکز و در نهایت دو ضارب عامل قتل محیط‌بانان هرمزگانی دستگیر و مجموعه افرادی که نسبت به همکاری با این دو نفر برای فرار از منطقه نیز اقدام کرده بودند، دستگیر شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: در جریان عملیات دستگیری این دو تن نیز درگیری مسلحانه‌ای میان نیروهای انتظامی و عاملان قتل دو محیط‌بان هرمزگانی نیز صورت گرفت که در نهایت منجر به دستگیری عاملان این قتل شد.

وی گفت: این دو تن پدر و پسر هستند و بازجویی از آنها ادامه دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار