مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان با اشاره به دستگیری قاتلان دو محیط‌بانان گفت: جای تاسف دارد که بگوییم، این شکارچیان قاتل، پدر و پسر هستند.
کد خبر: ۲۵۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴ 24 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مجید وفادار دقایقی با اشاره به دستگیری قاتلان دو محیط‌بان که حدود 24 ساعت قبل مرتکب این جنایت بزرگ شده بودند، اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات اطلاعاتی و امنیتی، قاتلان دو محیط‌بان هرمزگانی که روز گذشته طی درگیری با شکارچیان غیرمجاز به شهادت رسیده بودند، دستگیر و تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.
 
وی افزود: جای تأسف دارد که بگوییم، این شکارچیان قاتل، پدر و پسر هستند.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان با اشاره به اینکه قاتلان بعد از ارتکاب این جنایت هولناک اقدام به سرقت یک قبضه سلاح محیط‌بانان کرده بودند، گفت: متأسفانه گلوله‌های شلیک‌شده به سمت محیط‌بانان، به سر و سینه آنها برخورد کرده بود.
 
وفادار تصریح کرد: فردی که قصد داشت حین دستگیری قاتلان، آنها را فراری دهد، دستگیر و راهی مجاری قانونی شده است.
 
وى اضافه کرد: جا دارد از فرماندهى انتظامی هرمزگان و پلیس امنیت عمومی که در این راستا تلاش ویژه‌ای داشته‌اند قدردانی شود.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان در پایان تصریح کرد: پیکر شهیدان محمد دهقانی و پرویز هرمزی دو محیط‌بانی که روز گذشته در منطقه حفاظت‌شده گنو به شهادت رسیدند، روز یکشنبه مصادف با ششم تیرماه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در بندرعباس تشییع خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار