رئیس هیأت کوهنوردی استان هرمزگان گفت: جسد دومحیط‌بان که ظهر پنجشنبه توسط شکارچیان غیر مجاز به شهادت رسیده بودند به پزشکی قانونی تحویل داده شد.
کد خبر: ۲۵۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۷ 24 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، هادی مفصل لحظاتی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: حدود ساعت 18بعد ازظهر از طریق هلال احمر و استانداری هرمزگان با هیأت کوهنوردی تماس گرفته شد وب ه علت صعب العبور بودن منطقه کوه گنو از این هیئت در خواست کمک شد.
 
وی افزود: بلافاصله به همراه 3نفر از تیم هلال احمر و8 نفر ازکوه‌نوردان امداد و نجات هیأت کوهنوردی هرمزگان با تجهیزات کامل و دو دستگاه خودروی شاسی بلند به منطقه سنگ گچ کوه گنو اعزام شدیم.
 
رئیس هیأت کوهنوردی هرمزگان گفت: خوشبختانه با توجه به مشخص بودن محل درگیری، پس از پایین آوردن اجساد از ارتفاعات از آن محل بامورد خاصی مواجه نشدیم.
 
مفضل تصریح کرد: جا دارد از ساکنین روستاهای اطراف، نیروی انتظامی شهرستان بندرعباس و هلال احمر استان هرمزگان در امر کمک‌رسانی تشکر کرد.
 
وی درپایان یادآور شد: اجساد محیط‌بانان دقایقی پیش پس از انتقال از ارتفاعات گنو به تیم پزشکی قانونی هرمزگان واقع در بهشت زهرای باغو تحویل داده شد.
 
به گزارش فارس، ظهر امروز محیط‌بانان منطقه حفاظت شده گنو حین گشت‌زنی و کنترل منطقه پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر حضور تعدادی شکارچی غیر مجاز در ارتفاعات منطقه حفاظت‌شده گنو، بر حسب وظیفه وارد عمل می‌شوند و طی تعقیب و گریز متخلفین شکار و صید در شکارگاه تنگه گچ و سیاتک منطقه و درگیری به دست شکارچیان به شهادت رسیدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار