وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرای برخی طرح‌های فرهنگی به‌عنوان مزیت‌هایی برای ارزش افزوده دیگر طرح‌ها نام برد.
کد خبر: ۲۵۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۵ 24 June 2016
به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم، علی جنتی در آیین رونمایی از طرح مجتمع تفریحی، فرهنگی، ورزشی، تجاری و اقامتی شهر قشم که با جذب سرمایه خصوصی توسط شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم فراهم شده است، اظهار داشت: با توجه به ارتقای سطح هنر در بخش‌های مختلف از جمله سینما، تئاتر و موسیقی، ساخت سالن‌های سینما و آمفی تئاتر می‌تواند توجه سرمایه‌گذاران را در شهرهایی با این امکانات، افزایش دهد.
 
وی ادامه داد: امروز مردم برای برخی آثار ارزشمند سینمایی یا شنیدن نوای موسیقی و صداهای ماندگار و همچنین نمایش هنری تئاتر علاوه بر صرف زمان‌های طولانی هزینه‌های بالایی را نیز پرداخت کنند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به طرح رونمایی شده چند منظوره قشم گفت: با اطمینان از اعتبار مورد نظر این طرح از سوی سرمایه‌گذار و اجرای آن در زمان مقرر چهارساله به طور حتم شاهد تحولی مهم در جزیره قشم خواهیم بود.
 
به گفته جنتی، خوشبختانه در این طرح توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ شده و باید از نگاه ارزشمند مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مقوله فرهنگ که در تمام موضوع‌ها مورد دقت و توجه قرار می‌دهند، تشکر کرد.
 
وی از ساخت طرح جامع ارتباطی خلیج فارس نیز به عنوان یک اقدام مهم برای تحول اساسی در بخش‌های مختلف اقتصادی قشم نام برد و گفت: اگر طرح‌های مهم در زمان تعیین شده به پایان برسد با پیشگیری از افزایش هزینه‌ها موجب کسب درآمدهای تاثیرگذار در این جزیره خواهد شد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نزدیکی قشم به بندرعباس و ظرفیت‌های فراوان حوزه گردشگری این جزیره هم به‌عنوان فرصتی برای موفقیت قشم یاد کرد و یادآور شد: با ایجاد فضاهای اقامتی مدرن و فضاهای تفریحی باید از ظرفیت‌های خدادادی این جزیره به‌طور کامل استفاده کرد.
 
طرح جامع تفریحی، گردشگری، فرهنگی تجاری و اقامتی قشم در زمینی به مساحت 62 هکتار (فاز اول 47 هکتار و فاز دوم به عنوان طرح توسعه 15 هکتار) امروز در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی مناطق آزاد رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار