مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان از راه‌انداری مرکز فروش کالای ایرانی در کشور عمان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 23 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مسعود پاکزاد شامگاه چهارشنبه در دیدار با هیات سرمایه‌گذار از کشور عمان  با تشریح ظرفیت‌های مختلف سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان بیان داشت: استان هرمزگان از ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه‌های معادن، صنعت، گردشگری، کشاورزی، آبزیان و سایر حوزه‌ها برخوردار است که فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاران به‌ویژه سرمایه‌گذاران کشورهای همسایه در حوزه خلیج فارس است.
 
وی افزود: جهت بازاریابی برای محصولات تولیدی در استان هرمزگان و سایر نقاط کشور یک مرکز خرید کالاهای ایرانی  به‌زودی با مشارکت سرمایه‌گذاران ایرانی و عمانی در کشور عمان راه‌اندازی می‌شود.
 
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان تصریح کرد: مرکز خرید کالای ایرانی به مساحت دو هکتار به‌زودی در کشور عمان احداث می‌شود تا تجار و تولیدکنندگان ایرانی به‌ویژه تجار استان هرمزگان به‌راحتی جهت فروش محصولات خود اقدام کنند.
 
پاکزاد خاطرنشان کرد: مرکز خرید کالای ایرانی در راستای شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و با هدف حمایت از تولید ملی با هدایت و حمایت استانداری هرمزگان راه‌اندازی می‌شود.
 
وی در خصوص مزایای راه‌اندازی مرکز خرید کالاهای ایرانی در کشور عمان، اظهار داشت: این اقدام سبب معرفی کالاها، اجناس و محصولات ایرانی به سرمایه‌گذاران خارجی  و همچنین موجب ارزآوری برای کشور خواهد شد.
 
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان اضافه کرد: به‌زودی هیاتی از سرمایه‌گذاران استان هرمزگان  جهت آشنایی با ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری کشور عمان عازم این کشور می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار