مدیرعامل شرکت مبین سازه گستر خلیج فارس گفت: با تلاش متخصصان داخلی عملیات ساخت سکوی گازی مرحله 17 پارس جنوبی در این شرکت به پایان رسید و سوم تیرماه آماده انتقال برای نصب در میدان گازی پارس جنوبی است.
کد خبر: ۲۵۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 22 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بابک عباسپور اظهار داشت: طراحی و ساخت سکوی گازی مرحله 17 پارس جنوبی به دست متخصصان کشورمان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این سکو دو هزار و 500 تن وزن دارد، خاطرنشان کرد: با نصب و راه اندازی این سکو هر روز 500 میلیون فوت مکعب گاز در پارس جنوبی استحصال می شود.

عباسپور خاطرنشان کرد: پیش از این نیز سکوهای فاز 15 و 16پارس جنوبی در شرکت مبین سازه گستر خلیج فارس ساخته و تحویل داده شد.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با دارا بودن پنج هزارنیروی با تجربه و حدود چهاردهه فعالیت با مساحتی بالغ بر یکهزارو 100 هکتار ازجمله 380 هکتار حوضچه آرامش، با هدف تعمیر انواع شناور، طراحی، ساخت و نصب انواع سازه های فراساحلی در 37 کیلومتری غرب شهر بندرعباس قرار دارد.

از مهم ترین مزایای آن به وجود منطقه ویژه اقتصادی کشتی‌سازی خلیج فارس، ارائه خدمات پشتیبانی به کلیه واحدهای مجتمع، اسکله های تخلیه و بارگیری، انتقال و صادرات محصولات نفتی و مواد معدنی، ارائه خدمات انبار داری و برخورداری از تسهیلات منطقه ویژه اقتصادی اشاره شده است.

شرکتهای زیرمجموعه ایزایکو نیز شامل صنایع کشتی سازی بحر گسترش هرمز، صنایع کشتی سازی ندیم گسترش هرمز، مبین سازه گستر خلیج فارس، گروه تامین تجهیزات شفق هرمز، عظیم گسترش هرمز و بحر گسترش هرمز اعلام شده اند.

مجتمع کشتی سازی ایزوایکو با شش زیرمجموعه که به صورت هلدینگ مرکزی اداره می شوند در زمینه ساخت و تعمیرانواع شناورهای کوچک، متوسط و بزرگ؛ سازه های دریایی شامل سکوهای گازی و نفتی، تعمیرشناورهای داخلی وخارجی و همچنین ساخت و تعمیر سکوهای حفاری نفتی فعالیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار