شورای شهر بندرعباس، تشکیل کارگروهی ویژه‌ برای نظارت بر اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی را تصویب کرد.
کد خبر: ۲۴۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 22 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، نشست عصر امروز شورای اسلامی این شهر با یک مصوبه مهم همراه بود.
 
در این نشست، اعضای شورای شهر با کلیات طرحی موافقت کردند که بر اساس آن یک کارگروه ویژه برای نظارت بر اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی تشکیل می‌شود.
 
پیشنهاد ایجاد این کارگروه را کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس به صحن علنی این شورا داده بود که با اکثریت آرا به تصویب رسید.
 
پرویز سالاری در این باره اظهار داشت: کارگروه ویژه نظارت بر اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شورای شهر بندرعباس متشکل از مجموعه‌ای از مدیران مرتبط با این حوزه در شهرداری بندرعباس و 4 تن از اعضای شورای شهر بندرعباس است که روند پیگیری و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی را در شهرداری بندرعباس که از ابتدای سال کلید خورده را مورد نظارت و بررسی قرار می‌دهند.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس افزود: مجموعه طرح‌ها و اقداماتی در شهرداری بندرعباس در راستای تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل آغاز شده است که هم‌افزایی و نظارت بر حسن انجام این کار از سوی شورای شهر ضروری است.
 
وی پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی را یک وظیفه ملی عنوان کرد و گفت: راهکار عبور از مشکلات اقتصادی در کشور اتکای به این شیوه در همه عرصه‌ها است.
 
مهران نجاتی رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز با استقبال از این طرح، عنوان کرد: عملی کردن اقتصاد مقاومتی در شهرداری بندرعباس از ابتدای امسال آغاز شده و تشکیل این کارگروه می‌تواند گام موثری در زمینه کمک به توسعه خدمات شهری و بهبود رضایت مردم و افزایش کارآیی در این بخش باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار