استاندار هرمزگان گفت: با توجه به موافقت شورای برنامه ریزی استان با کلیات طرح شهرک صنعتی جاسک، جزئیات و جانمایی این طرح باید بررسی شود.
کد خبر: ۲۴۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 22 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری شامگاه سه شنبه در سومین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان با اشاره به برگزاری هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور در سال جاری، آمار را پایه برنامه‌ریزی دانست و اظهارداشت: آمار جنبه حیاتی برای کشور داشته و نبودن آمار سبب نقص برنامه‌ریزی می‌شود.
 
استاندار هرمزگان با تاکید بر بسیج تمامی امکانات برای برگزاری مناسب سرشماری بیان‌داشت: مردم با ماموران سرشماری همکاری کنند و اطلاعات درست به آنها ارائه دهند چراکه  ماموران سرشماری افراد امین هستند.
 
جادری با تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی در سال جاری گفت: همه باید در جهت تحقق اهداف مدنظر تلاش کنیم.
 
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به طرح احداث شهرک صنعتی جاسک گفت: دولت برای اجرای این طرح در جاسک وقت گذاشته و همه باید کمک کنند تا این طرح عملیاتی شود.
 
وی ابراز داشت: شورای برنامه‌ریزی استان با کلیات طرح شهرک صنعتی جاسک موافق است و جزئیات و جانمایی آن باید بررسی شود.
 
جادری بیان‌کرد: از این پس هر طرح صنعتی در شرق هرمزگان و سواحل مکران باید پیوست های زیست محیطی و سلامت را داشته باشند و هرکس می‌خواهد کار صنعتی انجام دهد باید وظیفه اجتماعی خود را نیز انجام دهد.
 
سپس صالح دریانورد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان نیز در این نشست اذعان‌داشت: شورای برنامه‌ریزی بالاترین نهاد تصمیم‌گیری استان است که به موجب قانون تشکیل می‌شود.
 
وی ادامه داد: کارگروه‌های تخصصی به عنوان بازوان شورای برنامه‌ریزی متعاقب این شورا قرار گرفته اند.
 
دریانورد ادامه داد: در ابتدای برنامه ششم تغییراتی در این کارگروه ها ایجاد می شود و دبیرخانه شورا موظف است کلیه مصوبات کارگروه ها منطبق بر قوانین و ضوابط انطباق برای تصویب، به شورا ارائه دهد.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان با اشاره به اعتبارات عمرانی و هزینه ای استان هرمزگان، افزود: تاکنون اعتبارات عمرانی و هزینه ای سال جاری ابلاغ نشده و بودجه به صورت سه دوازدهم آمده است.
 
وی، برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن یکی از اقدامات مهم دولت در سال جاری دانست و گفت: سرشماری مبنای اطلاعات کشور است و ضرورت دارد تمام امکانات کشور برای انجام سرشماری بسیج شود چون سرشماری تنها کار یک دستگاه نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار