به دنبال فضاسازي هاي سوء استفاده گران و انتشار مطالب خلاف واقع درخصوص مقامات استان هرمزگان در برخي نشريات و فضاي مجازي و برخی از رسانه های یکی از شهرهای استان فارس روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان بيانيه اي صادر كرد.
کد خبر: ۲۴۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 22 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، متن کامل بیانیه روابط عمومی استانداری هرمزگان، به شرح زیر است؛
 
ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات هموطنان و هم استاني هاي عزيز در ماه مبارك رمضان به اطلاع مي رساند، بعد از درخواست هاي مردمي كه به دنبال حضور غير قانوني عده اي از مسئولان لامرد در روستاهايي از پارسيان(گاوبندی) به وفور دريافت مي شد و نيز مطالبات مردمي آن منطقه كه چشم انتظار حضور مسئولان و نمايندگان استان بودند، روز جمعه ديدار مردمي با حضور منتخبان مجلس دهم و مسئولان  استان صورت گرفت.
 
مناطقي از پارسيان(گاوبندي) كه هفته گذشته به دليل رفتارهاي تحريك آميز برخي مسئولان در استان همجوار(فارس)  دچار التهاب شده بود، پس از اين ديدار بار ديگر حس آرامش و امنيت خود را به دست آورد.
 
در فضاي پرشور حضور مردمي، استاندار معزز با هدف اطمينان بخشي مردم و بازگرداندن اعتماد به مردمي كه با روحيه اي نااميدانه نسبت به تصميم گيري در مورد سرنوشتشان سخن مي گفتند، به يادآوري سوابق تاريخي پيروزمندانه مردم جنوب در گذشته با بيگانگان  از سرزمين هاي دور پرداخت.
 
اما متاسفانه عده اي آن سخنان معطوف به بيگانگان و كشورهاي دشمن در گذشته را به هموطنان مرتبط كرده و اين سخنان را دستمايه و بهانه اي براي افزودن به ادعايشان و نيز تنش آفريني و اختلاف افكني بين دو استان همجوار قرار داده اند.
 
با توجه به اينكه در ماه مبارك رمضان قرار داريم استاندار هرمزگان با پرهيز از شكايت، قصد ندارد به دامنه بحث ها و موضوعات مناقشه برانگيز افزوده شود و آرامشي كه در منطقه پارسيان(گاوبندي) و در كل هرمزگان پس از اين سفر برقرار شده، مورد خدشه قرار گيرد.
 
بنابراين از پاسخ مستقيم خودداري كرده، اما قطعاً تمامي محتواهاي اهانت آميز و اختلاف برانگيز منتشره و نيز تلاش هاي عده اي براي بر هم زدن امنيت رواني مردم كه به ويژه از سوي برخي نا آگاهان در استان فارس در حال انجام است، رصد مي شود و در موقع مناسب از طريق مراجع قضايي پيگيري خواهد شد.
 
همچنين استاندار محترم مراتب سپاس خود را از پيام ها ي سرشار از قدرداني و حمايت هاي مردمي اعلام كرده و افزودند: «در حمايت از قانون و نظام جمهوري اسلامي و دستورات مقام معظم رهبري كه دفاع از حقوق اسلامي مردمي در راس آن است از هيچ تلاش و كوششي فروگذار نخواهم كرد، بر حسب وظيفه شرعي و قانوني خود مدافع حقوق مردم خواهم بود و آماج اتهامات و تهمت ها و تهديد ها خللي در اراده ام ايجاد نخواهد كرد».
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار