عملیات احداث مسجد امام هادی(ع) همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در زمین اهدایی سازمان منطقه آزاد قشم به مساحت 2 هزار متر مربع در شهرک بوستان قشم آغاز شد.
کد خبر: ۲۴۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 22 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، امام جمعه قشم در آئین کلنگ زنی این مسجد، با تقدیر از نگاه مثبت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به امور فرهنگی شهرستان، اظهار امیدواری کرد که تمام دستگاه های اجرایی، نهادهای دولتی و غیر دولتی، مردم و خیران در اجرای طرح های فرهنگی مشارکت و همکاری داشته باشند.

حجت الاسلام رضا جوکار اضافه کرد: اجرای اینگونه کارهای فرهنگی و اقداماتی که رنگ و بوی خدایی دارد، یک اقدام خیر و باقیات و صالحات محسوب می شود و همیشه ماندگار خواهند ماند.
 
وی ادامه داد: بی شک واگذار کنندگان زمین مسجد و تمام کسانی که در ساخت آن مشارکت می کنند در ثواب برگزاری نمازها، تلاوت قرآن و هر اقدام مهم فرهنگی و خداپسندانه ای که در این مجموعه انجام می شود، شریک هستند.

امام جمعه قشم خواستار مشارکت مسئولان مدیریت امور شهری سازمان منطقه آزاد و شهرداری قشم برای مرتب کردن فضای اطراف زمین مسجد در حال ساخت امام هادی(ع) شد.

مسجد امام هادی(ع) در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع در دو طبقه با هدف برپایی نمازهای جماعت، آئین های مذهبی و فعالیت های مختلف فرهنگی ساخته می شود و نخستین نماز جماعت بر روی زمین این مسجد به امامت امام جمعه شهرستان قشم برگزار شد.

در آئین کلنگ زنی این مجموعه فرهنگی، علاوه بر امام جمعه شهرستان قشم، چند تن از مدیران سازمان منطقه آزاد، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار، شهردار، رئیس و چند عضو شورای اسلامی شهر به همراه جمعی از مدیران و رئیسان اداره ها و نهادها، خیران و مردم شهرک بوستان حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار