سرانه فضای سبز کیش 9 برابر استانداردهای جهانی است.
کد خبر: ۲۴۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 21 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرانه فضای سبز کیش با رشد 40 در صدی  به رقم 170 متر مربع برای هر نفر رسیده است.

استانداردهای جهانی فضای سبز برای هر نفر بین 20 تا 25  متر مربع  و فضای سبز موجود در سرزمین اصلی به ازای هر نفر 7 متر مربع است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش گفت:  با ساخت باغ راه و بوستان های متعدد ، جزیره کیش به جایگاهی بالاتر از استانداردهای جهانی دست یافته است.

پرهام جانفشان گفت: بزودی عملیات احیای فضای سبز پشت پارک دلفین ها آغاز می شود. و علاوه بر باند دوچرخه سواری ، مسیر پیاده روی نیز درآن منطقه تکمیل می شود.

به گفته  مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش قرار است با ایجاد یک حلقه سبز در نوار ساحلی دور جزیره کیش به همراه نور پردازی و ایمن سازی این کرانه های ساحلی جاذبه ای دیگر برای جزیره کیش ایجاد شود.

جانفشان افزود: بهره گیری از فناوری های سازگار با محیط زیست و انرژی های پاک مانند چراغ های خورشیدی از جمله امکاناتی است که در پارک های نو ساز کیش از آنها استفاده شده است.

وی نصب نمادهای شهری ، سازه های استاندارد برای بازی کودکان، ایجاد آلاچیق های ساحلی ، مبلمان شهری متناسب با فضای هر پارک و امکانات مناسب در بخش های خدماتی و رفاهی را از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه بر شمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار